Vaimo vieraan kanssa!

• Viestiketjun aloittaja kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti
kiinnostunut
Tiedan etta tama voi tuntua monesta taas heti maailmanlopulta, mutta koittakaa kestaa tai lukea vaan suosiolla seuraava aihe.

Minua on pitkaan kiehtonut nahda oma vaimo vieraan kanssa ei tieda onko minulla mitaan halua vieda asiaa mitenkaan eteen pain,mutta olisi mukava kuulla jos jollain on jotain kokemuksia tasta tai vastaavia fiiliksia.En tieda mista tama tunne on tullut,mutta alkaa kasittako vaarin rakastan vaimoani alyttomasti,mutta en ole varma haittaisiko minua nahda hanet toisen kanssa jos asiasta on siis etukateen sovittu..

Mä ajatuksissani kans tuota haaveilin.. Ajattelin jopa kiihoittuvani kun näen mieheni toisen naisen kimpussa. Vaan totuus oli toinen. Se oli ihan kamalaa ja 2v tapahtuman jälkeen mulla on yhä traumoja vaikka vain itseäni voin syyttää..

Eli muistakaa hyvät ihimiset, jotkut asiat ovat tarkoitettu VAIN fantasioiksi!!!

minge
No ei niiden välttämättä tarvi jäädä fantsioiksi, mutta äärettömän hyvät esivalmistelut se vaatii: kuinka hyvin tunnette toisenne, kuinka avoimia olette.. Ainakin mahdollisia seurauksia itse aktin aikana tai jälkeenpäin on hyvä pohtia yhdessä jo etukäteen. Samalla saa käsitystä siitä, haluaako koko hommaan ylipäätäään lähteä.

minge
No ei niiden välttämättä tarvi jäädä fantsioiksi, mutta äärettömän hyvät esivalmistelut se vaatii: kuinka hyvin tunnette toisenne, kuinka avoimia olette.. Ainakin mahdollisia seurauksia itse aktin aikana tai jälkeenpäin on hyvä pohtia yhdessä jo etukäteen. Samalla saa käsitystä siitä, haluaako koko hommaan ylipäätäään lähteä.

aviomies
Olisi varmaan hyödyllistä tietää mistä tälläiset fantasiat johtuvat.
Löytyisikö tämän palstan lukijoista yhtään psykologian ammattilaista?

Itse olen ajatellut tämän liittyvän alistetuksi tulemisen tarpeeseen.
Vai voiko kukaan kuvitella tilannetta jossa olet enemmän alistettu jos joudut vierestä seuraamaan kun joku rakastelee vaimosi kanssa?

Toisaalta naisella on mielestani fantasia oman miehen alistamisesta, jos hänen haaveenaan on että oma mies seuraisi hänen rakasteluaan toisen miehen kanssa. Yleensä näissä naisten fantasioissa ei oltaisi kuitenkaan valmiita toteuttamaan asioita siten että nainen olisi itse katsomassa miestään toisen naisen kanssa.

Sinänsä en tuomitse enkä yllytä. Olisi vaan mukava tietää mikä on tälläisten fantasioiden takana.

avoimies
Ihan hieno tarina sinänsä tuo "minun luvalla". Ei kuitenkaan muuta minun käsitystäni että naiset ovat useimmin fantasioissaan tuolla alistavalla puolella, eli oma mies olisi katselijana. Harvemmin tuntuvat hyväksyvän asiaa toisinpäin.

Miehet taitavat olla tässä asiassa tasa-arvoisempia.

Sori toi näppistekniikka tökkii. :) Taidan ruveta vieraaksi.

Voi mun käsitys olla tasa-arvosta olla persoonallinen, mutta mua on näillä palstoilla ihmetyttänyt monta kertaa naisten kommentit että he haluaisivat toisen miehen mukaan sänkyyn mutta eivät missään tapauksessa kestäisi että oma mies olisi toisen naisen kanssa.

Musta jos itselle tavoittelee jotain pitäisi olla valmius antamaan vastapuolisesti samat asiat toiselle. Olisiko se sitä tasapuolisuutta?

No ei mitään haittaa jos TÄSSÄ hommassa menee sormet solmuun... ;)

Mutta, vastaus on kyllä, tuo on juuri sitä tasapuolisuutta. Olen kanssasi samaa mieltä, jos sallii tollaset kokeilut itselleen niin totta hemmetissä sama oikeus myös kumppanille. Tasan näin.

Mä vaan en alkais itsekkään moiseen. Mä olen yhden miehen nainen. =)

minge
Ota ihmeessä asia esille vaimosi kanssa! Voi olla, että ensireaktio on tyyliin paistinpannulla päähän ja viikko mykkäkoulua, mutta keskustelu on kuitenkin heitetty ilmaan ja omalta puoleltasi olet edistämässä suhteenne avoimuutta.

Itse sulattelin mieheni ehdotusta seksistä vieraan pariskunnan kanssa puolisen vuotta, ennen kuin olin valmis työstämään asiaa eteenpäin. Aluksi ajatus oli yllättävä ja jopa loukkaava, mutta nyt jälkeenpäin ajateltuna pidän mieheni rohkeutta tuoda asia esille tosi tärkeenä asiana suhteemme avoimuuden ja sitä kautta rakentumisen suhteen.

minge
Ota ihmeessä asia esille vaimosi kanssa! Voihan olla, että ensireaktio on tyyliin paistinpannulla päähän ja viikko mykkäkoulua, mutta omalta osaltasi olet joka tapauksessa ottanut askeleen kohti avoimuutta. (ja selvennykseksi vielä; avoimuudella tarkoitan tässä yhteydessä asioiden jakamista oman puolison kanssa).

Itse sulattelin mieheni ehdotusta seksistä vieraan pariskunnan kanssa puolisen vuotta, ennen kuin olin valmis siirtymään asiassa eteenpäin. Aluksi ehdotus tuntui yllättävältä ja loukkaavalta, mutta jälkeenpäin ajateltuna näinkin arkojen asioiden jakaminen on entisestään rakentanut suhdettamme.

vierailija
Tiedan etta tama voi tuntua monesta taas heti maailmanlopulta, mutta koittakaa kestaa tai lukea vaan suosiolla seuraava aihe.

Minua on pitkaan kiehtonut nahda oma vaimo vieraan kanssa ei tieda onko minulla mitaan halua vieda asiaa mitenkaan eteen pain,mutta olisi mukava kuulla jos jollain on jotain kokemuksia tasta tai vastaavia fiiliksia.En tieda mista tama tunne on tullut,mutta alkaa kasittako vaarin rakastan vaimoani alyttomasti,mutta en ole varma haittaisiko minua nahda hanet toisen kanssa jos asiasta on siis etukateen sovittu..

vierailija

vierailija
Meni koko ilta ennenkuin päästiin tähän. oltiin ravintolatutun kanssa minä ja vaimo hotelli huoneessa, huomasin jo ravintolassa kun tanssivat vaimokin tykkäsi miehestä. Istui ainoassa sohvatuolissa ja mies ja vaimo sängyllä.
Mies väliilä kuiskaili vaimolle huomasin kun mekko kävi tiukilla nännit oi kovina, sain kuulumaan musiikkia sanoin tanssikaa tykkään katsoa kun vaimo tanssii, vaimo katsoi vähän oudosti mies veti tanssimaan, ehkä siitä rohkaistuneena hyväil vaimoa selästä ja piti lähellä vaimo katsoi kun oli minuapäin näytin kieltä ja näytin lähempää. Mies katsoi näytin avaa vetoketju se hurahti äkkiä alas mies osasi ottaa olkimet ja Mekko tipahti alas, vaimo jatkoi tanssimista mies avali liivejä ja naaksi minulle pikkuhousut laskeutu vaimo antoi ne minulle näytti haista ne oli ihan kiimassa vaimo aukoi miehen housut . kalu oli paljon isompi kuin minulla vaimo ihasteli sitä minun kiusaksi ja ihan vieressä alkoi imemään ja nuolemaan sitä, mies nosti sänkyyn ja työntyi päälle ensikertqaa näin livenä läheltä kun pillu venyy vaimo huusi halusta nosti jalat ja levitti näin kaikki metrin päästä vaimo oli halukas välillä piti jaloilla kiinni mutta levitti uudestaa että näen kunnolla pitkin pillua valui kiimlimaa mies kiihdytti ja laukesi silloin vasta huomasin panee paljaalla vaimo tarrautu mieheen ja antoi olla sisässä.
Mies kävi vessassa ja kiitteli. Laskin housut ja työnnyin vaimoon halusi ja suukotteli kuiskas en koskaan luullut että annan minua vieraan panna. se oli hurjaa tule ole pitkään. Ei ole vielä toistettu samaa, vaimo aiko miettiä kertoo kun kertoo

Yhteistyössä