Vaimo ratissa tänään - kyllä sai hävetä

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Niin, oltiin menossa iltapäivällä pojan urheilutapahtumaan ja oltiin vaimon autolla, kun sillä on parempi kuljettaa urheiluvälineitä, kun mun autolla. No, tultiin sinne vähän viime tipassa ja tuo parempi puoliskoni ei ole ihan niitä rattinaisia, ainakaan taskuperuutuksissa. No, emäntä väänteli autoa siinä aikansa parkkiin ja erehdyin sitten sanomaan, että jos minä yrittäisin, tästä ei tule mitään. Emännällä sitten vähän keitti ja polkasi kaasun pohjaan ja peruutti semmosta 50 km/h urheilukeskuksen pihan läpi ja vetäsi nurmikon kautta, juuri sille parkkipaikalle, minne oli yritäänyt aikaisemmin ja samaan aikaan katolla olleet keihäät lensivät maahan. Pikkusen naama punotti, kun nousin autosta. Ja semmonen 50 ihmistä pihalla kattomassa ja myhäilemässä. Meidän pikkukylällä tästä ruoditaan vielä mitä :D

Viimeksi muokattu:
Kandee varoa.... :D

Mulle mies on kerran kännipäissään antanut ajo-ohjeita Helsingin keskustassa, että aja tuolta ja tuolta ja sitä katua ja sitä älä... On ajanut siellä työkseen yli 10 vuotta. No, nä en ole ajanut työkseni, mutta asunut aikuisikäni, ajanut korttini siellä yms. Yleensä ei puutu mun ajoihin mitenkään, mut silloin pikkujoulujen jatkotunnelmissa ei osannu pitää päätään kiinni. Mun ei tarvinnu kun tehdä äkkipysähdys bussipysäkille ja mulkaista vihaisesti niin se kysyi: "ei v***u, paaksä mut käveleen?" En laittanu, mut sen jälkeen on kyl muistanu olla hiljaa... :kieh:

• Tykkää
Reactions: SininenSatutar
ennen meilläkin puitiin kaikenlaista ajon aikana puolin ja toisin ja kummastakin...sitte päätin ensin minä olla vaan hiljaa, kun toinen ajaa, puuttua vain, jos on oikeesti aihetta. ...ja kuski sitte päättää miten perin ja mihin parkkipaikkaan mennään, silloin sopu pysyy, jos kumpikin noudattaa sovittua taktiikkaa :D

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Joo ei ne naiset oikeesti osaa ajaa, joutunu yhellekki sanoo, et voinks mä ajaa, ei tästä mitää tuu, ja motarillaki ne ajaa aina ihan helvetin kovaa ylinopeutta ohi... : /

luojan kiitos että meillä on ukko tajunnu pitää päänsä kiinni kun ajan. sanoin jo silloin kun alettiin seurustelemaan aikoinaan että jos kyytiin tulee niin sitten ei neuvota tai kommentoida, KOSKA olin ajanut jo 10v ennen tapaamista ilman neuvoja ja hengissä olin edelleen. toisekseen olin ollu kauemmin jo motoristi.
ja meistä kahdesta se olen minä joka ajaa kuorma-autoksi luokitellut autot koska ukolla ei ole kuin B-kortti... ja sekös sitä ketuttaa=)
se vielä pitää maita että itse en ole ikinä (koputan puuta) kolhinut omaa tai toisen autoa, mutta miehen ajonäytteiden takia minun autostani on uusittu lokasuojaa, etuvaloja, umpioita kun herra on parkista lähtiessään pyyhkäissy kulmaa tolppaan.
ja meillä molemmat saa käyttää toistensa autoja ja osaa ajaa niitä ihan yhtäläisesti

minä olisin sun mittapuulla sitten huippukuski koska osaan jopa peruuttaa kärryn kanssa ja jopa ilman sitä.
No onneksi kaikilla ei ole sama jaottelutyyli=)

ja todellinen tähti kun osaan perettää traktorilla, kärry perässä jossa on kunnon heinäpaalukuorma ja näkyvyys taakse 0m latoon niin että sivuille jää 10cm varaa. ihan vaan sen edessä heiluvan ukon käsimerkkien mukaan=)

• Tykkää
Reactions: moekoe

Yhteistyössä