Vaimo lihonut nopeasti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miekkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miekkonen

Vieras
Tilanne on tämmönen: mentiin naimisiin 2 vuotta sitten ja vaimo oli silloin vielä tosi kuumassa kunnossa. Nyt kuitenkin lihonut niistä ajoista lähes 20 kiloa! Ja en ihmettele kotitöiden jälkeen vaan mussuttaa ruokaa sohvalla kuin joku liukuhihnakone, joka tuottaa ihraa.

Oon koittanut hienovaraisesti ja vähemmän hienovarasesti vihjata (mm. näyttäny sille hääkuvia ja sanonu et sustahan on tullu oikea syöttötantta!) no vaimo vaan vetäny herneen syvälle kitusiinsa ja syönyt kahta kauheammasti.

Onko minun oikeutettua etsiä itselleni rakastajatar (sekin tullut mieleen) vai mitä teen? Jatkan läskin vaimoni kritisointia niin ehkä saa kipinän liikkua? Muuten menee tosi hyvin kotityöt hoituvat ja rakastan vaimoani(vähemmän tosin kuin ennen juuri noiden läskien takia) mutta ei se mies ilman seksiä suhteessa pärjää ja seksi aika mahdotonta tollasen valaan kanssa(tuntee ittensä ihan eläimiinsekaantujaksi, heh heh)! Siis mikä neuvoksi? Onko toivoa saada vaimo tajuamaan ällöttävyytensä näin suoraan sanoen?

Siis nyt tuli oikeasti huono provo. :O Vähän nyt yritystä hei näihin. Katsos kunnon provo syntyy siten, ettei vedä liikaa överiksi. Tällaiset epäuskottavat yritelmät tunnistaa heti, sori.

Rehellisyys on suhteessa tärkeää. Joten sano vaan jatkossakin suoraan että vaimon turvonnut ulkonäkö ei sinua miellytä. Ehkä hän herää - joko toivomallasi tavalla eli laihduttaa, tai toisella tavalla eli laihduttaen itsensä kuumaksi kissaksi ja jättäen sinut. Niin tai näin, sitten sun ongelma on ratkaistu. Aina voit toki myös jättää sen läskin lehmän vaikka heti, vapauttaa hänet niinsanotusti.

No joo. Totta toinen puoli. Jos puoliso muuttuu sporttisesta energisestä ihmisestä kotisohvalla makaavaksi pullahiireksi, hoikasta ja kauniista sotanorsumursuksi, niin ei kai siitä tarvitse iloinenkaan olla.

no onpa kiusallinen tilanne, ei kai sulla oo muuta vaihtoehtoa kuin keskustella vaimon kanssa niin pitkään ja syvällisesti et hän ymmärtää sua. ehdittekö kauan seurustella ennenkä menitte naimisiin?

no onpa kiusallinen tilanne, ei kai sulla oo muuta vaihtoehtoa kuin keskustella vaimon kanssa niin pitkään ja syvällisesti et hän ymmärtää sua. ehdittekö kauan seurustella ennenkä menitte naimisiin?

Sellasen kolmisen vuotta. Silloin vielä liikkuikin joskus(ei nyt urheillut, mutta harrasti liikuntaa). Avioliiton myötä kaikelle tuli totaalinen stoppi. Ja oon kyl keskustellut vaimon kaa, mutta aina päättyy riitaan. Toisaalta ymmärrän, sillä vaimo hoitaa koko kodin (itseäni ei kotityöt kiinnosta) ja stressaa töistäkin paljon. Oon ehdottanu yhteisiä lenkkejä, mutta rouva laiska-ahteri (anteeksi vähän pitää purkaa turhautuneisuutta) ei millään halua edes lenkkeillä.

Sellasen kolmisen vuotta. Silloin vielä liikkuikin joskus(ei nyt urheillut, mutta harrasti liikuntaa). Avioliiton myötä kaikelle tuli totaalinen stoppi. Ja oon kyl keskustellut vaimon kaa, mutta aina päättyy riitaan. Toisaalta ymmärrän, sillä vaimo hoitaa koko kodin (itseäni ei kotityöt kiinnosta) ja stressaa töistäkin paljon. Oon ehdottanu yhteisiä lenkkejä, mutta rouva laiska-ahteri (anteeksi vähän pitää purkaa turhautuneisuutta) ei millään halua edes lenkkeillä.
Pyydä jotain naapuruston opiskelijalikkaa lenkkikaveriksi...eiköhän vaimo lähde pian myös lenkkipolulle seuraksenne ;)

Mun mies taas oli ennen nii viisas ja ny vaa tuijottaa telkkaa ja örisee jotain kaljatölkin takaa. Voinko purkaa liiton väärien lupauksien takia? Saanko rahat takasi mitkä meni häihin? Hä!

Sä olet provo. Ja arvaa mistä mä tiedän tuon? Siitä, että mä itse painan lähes 100kg eli ylipainoa on reilusti ja enemmän kuin 20kg ja silti mun kanssa on monikin harrastanut seksiä ja olen ollut parisuhteessa useampaan kertaan. Seksin harrastaminen mun kanssa ei ole mitenkään mahdotonta.

Sä olet provo. Ja arvaa mistä mä tiedän tuon? Siitä, että mä itse painan lähes 100kg eli ylipainoa on reilusti ja enemmän kuin 20kg ja silti mun kanssa on monikin harrastanut seksiä ja olen ollut parisuhteessa useampaan kertaan. Seksin harrastaminen mun kanssa ei ole mitenkään mahdotonta.
Ja siitä sä tiedät, että myös ap panisi mielellään läskiä naista? Ööö...

Ei kaikki ihan oikeasti viehäty ylipainoisista naisista. Joku voi kokea seksin lihavan naisen kanssa erittäin vastenmieliseksi. Makuja on ihan oikeasti erilaisia.

En ole provo, en jaksaisi tuhlata aikaa provoamiseen - elämä se mullakin. Niin no, kyllä niitä epätoivoisia että läskifetisistejä maailmasta löytyy. Enkä sanonut että se ylipaino häiritsisi kaikkia maailman miehiä. Se häiritsee vaan minua.

Ja siitä sä tiedät, että myös ap panisi mielellään läskiä naista? Ööö...

Ei kaikki ihan oikeasti viehäty ylipainoisista naisista. Joku voi kokea seksin lihavan naisen kanssa erittäin vastenmieliseksi. Makuja on ihan oikeasti erilaisia.

No niimpä! Täyttä asiaa! Itsekin vastasin vähän samalla tavalla. Ja se on oikeasti todella epämiellyttävää panna läskiä naista(vaan minun mielipide) koko ajan pitää olla tarkkana ettei muna lerpahda ja miettiä jotain ihan muuta kuin sitä tilannetta. Jälkeen päin koko tilanne inhottaa - hyi saatana kun sitä miettii!

[QUOTE="vieras";25491034]Olet varmaan itse tosi timmissä kunnossa? Löytyy habaa ja sixpack, piirteet on kuin leffatähdellä?[/QUOTE]

Liikun kyllä ihan kivasti, vaikken mikään Van Damme ookkaan. Enkä vaadi vaimoltani mitään barbin mittoja vaan inhimillisen, ei-ällöttävän ulkonäön, johon tiedän että se pystyy!

Alkuun ajattelin että oletkohan mun mies joka kirjoittaa tuota aloitusta. Sitten tajusin ettei se noin rumasti kirjoita vaikka tilanne on sama täällä. Sillä erolla että mä ite surkuttelen ja mies ei missään kohtaa lyö mua lyttyyn. Sanoo rakastavansa mua juuri sellaisena kuin olen. Ainoa miten tämä vaikuttaa parisuhteeseen on se etten mä ole ite tyytyväinen itseeni ja siksi muillakaan ei aina ole kivaa mun kanssa. Mutta mä kyllä nostan tämän perseeni koska en voi sietää itteeni tällaisena. Tuolla käytöksellä sulla ei kyllä ole kohta läskiä vaimoa, ei ole vaimoa ollenkaan...

Itseäni ei kotityöt kiinnosta? Onko tullut mieleen, että vaimoa ei tommonen ukko kiinnosta? Kyllä sitä välittää ulkonäöstään, josko haluaa miestään miellyttää, mutta kaikki ei halua... On se syy sitten mikä vaan. Josko mulla olis laiska-ahteri mies, joka ei osallistuisi kotitöihin niin kyllä mekin ois erottu, oltais sit läskejä tai laihoja :D

Tuliko mieleen ihan sekin, että josko SINÄ tekisit jotain, niin vaimolla vois olla aikaa/jaksamista tohon liikuntaankin?

No joo. Totta toinen puoli. Jos puoliso muuttuu sporttisesta energisestä ihmisestä kotisohvalla makaavaksi pullahiireksi, hoikasta ja kauniista sotanorsumursuksi, niin ei kai siitä tarvitse iloinenkaan olla.

Tai sitten hällä ei ole hyvä olo- vaikkapa siinä suhteessa, masennuksen vuoksi, kotona tylsistymsien....
Kai sitä vois syytäkin koettaa selvittää, että kulta rakas, mikä sun on?
Haukkua vasta sitten.

Yhteistyössä