R
rusetti
Vieras
Minä olen hyvin harvoin kipeä, siis ihan kuumeessa yms. Varmaan kerran vuodessa ja kuume kestää sen päivän, korkeintaan kaksi. Mutta silloin kun mulla on kuumetta, olen kuin kuoleman kielissä. Pää ei toimi, vapisen yms. kivaa. No, eilen aamulla sitten nousi se kuume, flunssan alkua ollut koko viikko jo ja vihdoin nousi kuume. Mitä tekee minun rakas aviomieheni? Saa puhelun ja ilmoittaa lähtevänsä veljelleen iltaa viettämään (tuossa kello 14 aikoihin) ja sieltä sitten karaokea laulamaan. Minä vain käskin miestä ottamaan pipon ja hanskat mukaan kun on niin kylmä. Olin niin tokkurassa jo, etten muistanu lapsia lainkaan. Miehen lähdön jälkeen lapset heräs päikkäreiltä (kaksi alle 3 vuotiasta) ja olipas tuskainen päivä. Onneksi on lastenohjelmat olemassa! Äidilleni yritin soittaa jossain vaiheessa, mutta olivat joululahjaostoksilla 150 km päässä. Mies ilmoitti että hän on jo juonu muutaman kaljan, ei voi tulla kun yritin sitten perään soitella olon vielä huonontuessa.
Nyt on jo parempi olo, lämpöä enää pikkusen. Mies edelleen siellä veljellään. Tekis mieli kyllä seuraavan kerran miehen sairastaessa olla välittämättä siitä. Mutta en kai minä itselleni mitään voi, samalla lailla höösään ja palvelen kuin aina tähänkin asti.
Täytyy vissiin miehen kotiutuessa sanoa asiasta...
Nyt on jo parempi olo, lämpöä enää pikkusen. Mies edelleen siellä veljellään. Tekis mieli kyllä seuraavan kerran miehen sairastaessa olla välittämättä siitä. Mutta en kai minä itselleni mitään voi, samalla lailla höösään ja palvelen kuin aina tähänkin asti.
Täytyy vissiin miehen kotiutuessa sanoa asiasta...