vaimo bi?

• Viestiketjun aloittaja näkökulma
  • Ensimmäinen viesti
näkökulma
Useaan otteeseen, kun kirjoitellaan kolmannesta pyörästä vaimolle, ajatellaan, että se on automaattisesti mies. Tuon uuden näkökulman esiin. Monissa ihan ""kunniallisissakin"" lehdissä on ilmoituksia, joissa aviossa tai seurustelusuhteessa oleva nainen hakee l- tai bi-naista pieneen seikkailuun. Kysynkin: Onkohan paljonkin tämän palstan kävijöistä sellaisia naisia, joilla on, joko salainen tai miehensä luvalla, suhde NAISEN kanssa? Minkä ikäisiä olette ja miten se (bi-juttu) tuli ilmi ja kehittyi?

Jonna
Kirjoitinkin jo Parin vaihto-ketjuun.. Minulla on! Halu seikkailuun nimenomaan naisen kanssa, ja mieheltänikin on lupa. Hän haluaisi olla paikalla, katselemassa ja nauttimassa kun kaksi naista rakastelee ja mahdollisesti olla mukana. Itseäni se polttelee kovasti...

ismail
minäkin olen jo vuosia fantasioinut siitä että näkisin livenä kahden naisen hyväilevän toisiaan, tekevän toisilleen mitä toinen haluaa.
katsellen aikani vierestä, en voi kiusaukselleni enään mitään vaan minun on osallistuttava kisaan mukaan ja sitten.....
en tiedä.

Mies74
Mä olen harrastanut vaimoni kanssa kyseisiä leikkejä vaikkakaan vaimoni ei ole bi, mutta tykkää silti välillä nuolla pillua yms. Todella hauskaa on ollut aina kaikilla osapuolilla ja harrastettu niitä jo n. pari vuotta.

N40
Minulla on rakastajatar, josta mieheni on tietoinen. Tapaamme kerran pari kuukaudessa. Yleensä hänen luonaan (asuu yksin). Tapasimme sattumalta työpaikan bileissä (iso työnantaja). Teemme sellaisia asioita, mitä mieheni ei ole suostunut tekemään, joten täydennämme toisiamme ihanasti.

Ninni
Meillä tilanne alkoi mökkillä, jossa oli mieheni lisäsi hyvä ystäväni (nainen). Pitkin päivää oli huulenheittoa ja miehelläni ja ystävälläni synkkasi hyvin. Illalla saunan ja muutaman viinilasillisen jälkeen olimme mökin kuistilla vilvoittelemassa. Mieheni totesi ystävälleni, että tiesikö hän että minulla on hyvin herkät ""starttinappulat"". Olihan meillä ollut asiasta puhetta.
Mieheni kuiskasi jotain ystäväni korvaan ja pian molemma tarttuivan pyyhkeeseeni. Ei aikaakaan kun mieheni hyväili toista nänniäni ja ystäväni toista eikä siinä muuta tarvittu. Vietimme mielettömän kiihkeän yön eikä se kerta jäänyt viimeiseksi.
Olemme olleet sen jälkeen sängyssä kolmestaan ja myös kahdestaan ystäväni kanssa.
Suosittelen.

gina
Mä olin työmatkalla (melkein viikon) työkaverini kanssa (nainen). Viimeinen ilta oli vapaampi ja juhlimme hieman. Tulimme huppelissa hotellihuoneeseemme ja se tilanne vaan oli niin kihelmöivä. Niin me sitten rakastelimme. Aamulla oli hieman ujo olo, koska en ollut tehnyt moista aikaisemmin. Kaverini kyllä parikin kertaa (kertoi aamulla). En ole kertonut asiaa miehelleni. Mutta emme ole uusineet juttua...vielä...tai en osaa sanoa. Mietityttäähän se.

marjatta
Jeps,reilut 3kymppinen olen ja saman miehen kanssa ollut pitkästi toistakymmentä vuotta.Parikymppisenä sanoin miehelleni jotta tykkäisin kokeilla myös naisen kanssa oloa.. Se sitten toteutuikin muutama vuosi sitten;olihan se ihanaa.Ehdotuksestani myös mieheni tuli samaan sänkyyn kanssamme.Se oli myös kokemisen arvoista.
Mutta sen pettymyksen olisin mielelläni jättänyt kokematta kun paljastui, että mieheni ja ystäväni tykkäsivät tapailla myös kaksin,ilman minua.En luota enää keneenkään.

marju
Olen jo melkein nelissäkymmenissä ja ollut naimisissa jo vaikka kuinka kauan. En tiedä johtuuko iän tuomista ""muutoksista"", mutta aloin ajattelemaan silloin tällöin naisista ""sillä tavalla"". Mieheni oli vihjaillut jo vuosia, että seksielämämme piristykseksi voisin käydä joskus vieraissa tai hankittais kolmas osapuoli. Asia oli ollut puheenaihe silloin tällöin. Joitakin kuukausia sitten kesälomallamme olimme ravintolassa tanssimassa (vieraalla paikkakunnalla). Illan aikana minut ""iski"" nainen. Hän vain sai minut puhuttua tanssimaan, jona aikana hän melko julkeasti suuteli korvaani ja kaulaani ja hyväili peppuani. Mieheni ei nähnyt pöydästänsä tilannetta. Tilanne oli kiihottava täytyy myöntää. Kävimme sitten sanomassa, että käymme vessassa. Siellä nainen veti minut samaan koppiin ja arvaatte varmaan, mitä sitten tapahtui.

nainen1966
No ihan on kuule sun naisesi bi, jos tykkää olla naisten kanssa...edes välillä. Ihan turha selitää muuta.

Itsekin yritin selitellä, mutta myönnettävä se oli, hehe.

sindy
Mä olin ollut jo naisten kanssa, kun menin naimisiin. Mieheni tietää ""suuntautumiseni"". Käyn välillä tyttöjen kanssa viihteellä tai mökkireissuilla tai risteilyillä. Joskus niissä tapahtuu sitten niin, että ""eksyn"" sänkyyn joko seurueen naisen kanssa tai jonkun muun.

Onnekasko?
Meillä on ollut vaimon kanssa puhetta kolmannesta pyörästä, omaksi yllätyksekseni vaimo sanoi ajatuksen toisesta naisesta kiihottavan enemmän kuin toinen mies.
Sanoi jonkun aikaa käyneensä ajatuksiaan läpi ja, että hänessä taitaa pieni bi elää.
Innolla odotan miten saataisiin fantasiat toteutettua.

Yhteistyössä