Vaikuttaako äitien keskustelupalstat suhtautumiseesi äiteihin "oikeassa maailmassa"????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Jos en lukisi näitä keskustelupalstoja, en älyäisi, kuinka helposti toiset äidit ottavat nokkiinsa ja loukkaantuvat!!!

Onko niin, että netin anonyymiys antaa mahdollisuuden päästää höyryt pihalle ja antaa mahdollisuuden luokitella tai ihmetellä muita? Ihmisten kanssakäymisessä ollaan yleensä hienotunteisia jne. mutta netti ei enää ylläpidä tätä mahdollisuutta. Ilman netin keskustelupalstoja en edes tajuaisi, että jotkut leimataan imetysfanaatikoiksi ja kuinka nukkumistavoista riidellään......

Kun oikeassa maailmassa ollaan, niin käyttäydytään ihan eri tavoin, kuin täällä netissä. Oliko 80-luvulla helmpompaa, ku ei ollu tätä nettimaailmaa????

Tuntuu, että eihän sitä mitään enää uskalla puhua esim. vauvamuskarissa, vauvauinnissa tai muualla, ku miettii, että mitä tuokin ajattelee sisimmissään musta, vaikka ihan ok naamaa näyttää. Vainoharhaistako?

Mul on se hyvä puoli, että en välitä muiden mielipiteistä :) Eilen olin lasten kaa puistossa kaverin kaa ja puhuttiin meijän tulevista pikkujouluista ja siis VIINASTA ja eikös kaikki äidit kytännyt pisin nenänvartta ja osaa kyllä kuvitella minkälaisiksi alkkiksi meidätkin niiden päissä todettiin :D Itse tiedän totuuden (juon pari kertaa vuodessa) niin mulle on ihan sama se mitä täysin tuntemattomat ihmiset musta ajattelee!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä esim tän palstan perusteella saa muodostettua melko kattavan kuvan nykyajan "äideistä".

No ei saa! Esim. veikkaan että täällä on keskivertoa enemmän kotiäitejä, joiden äitiys ja ajatukset äitiydestä ovat luonnollisesti vähän erilaisia kuin niille jotka viettävät 9 tuntia päivässä töissä. Ja varmaan pienten lasten äidit ovat täällä myös yliedustettuina.

Yhteistyössä