Vaikka toisin voisi kuvitella, niin kasvissyönti lihottaa.....

vierailija
Mä oon kasvissyöjä ja olin hoikka siihen asti, kun tuli stressiä/isoja vastoinkäymisiä elämässä ja tuli herkuteltua (suklaa, sipsit, hampurilaisateriat yms epäterveelliset). Ja suurin osa kasvissyöjä tutuista on hoikkia /normaalipainoisia. Kasvissyöjä kun joutuu kiinnittämään huomiota ruokavalioon, jotta saa kaikki tärkeät ravintoaineet. Ja mä syön vain runsaskuituista ruisleipää, täysjyvä/tummaa pastaa ja tummaa riisiä jne.
Eihän sipsit ja hampurilaiset mitään herkkuja voi olla muuta kuin sellaiselle, mikä on lapsena niihin opetettu. Kunnollisia perunoita, mistä sipsit vois tehdä, ei ole aikoihin ollut myynnissä, kun rutontorjuntaan on alettu käyttää fluatsinamia ja jos / kun koneellinen perunanvalikointi ei erottele vihertyneitä perunoita pois: solaniinipottuja kun ei saa syödä ollenkaan, ei kukaan eikä yhtään. Syanidisuola niissä lisäksi:sick::poop:
 
vierailija
Mä tunnen pari kasvissyöjää ja ylipainoisia ovat. Lihan syömisen jättäminen on ehkä ollutkin enemmän nirsoilua. Karkkia, suklaata, jäätelöä, siideriä ja sipsejä meinaan kyllä menee. Varmasti ihan päivittäin jopa. Ruokana maistuu valkoinen pasta, nuudelit ja esim. rasvainen lohi. Se kun ei kuulemma ole lihaa.

Ei se siinä kyljessä ketään hoikkana pidä, että jättää pihvit, jauhelihan ja saunamakkaran syömättä.
 
vierailija
Kasvissyönti lihottaa, jos ruoka on esim. pastaa ja pestoa kuten usein on. Lakto-vegetaristit ottavat vielä kunnon juusto- tai kermakuorrutteen siihen mukaan. Tuollainen ei ole terveellistä saati kevyttä nähnytkään. Keveyttä hakevien kasvissyöjien pitäisi unohtaa öljyllä lotraaminen ja hankkia rasvansa lähinnä pähkinöistä ja avokadosta.
 
vierailija
Kasvissyönti lihottaa, jos ruoka on esim. pastaa ja pestoa kuten usein on. Lakto-vegetaristit ottavat vielä kunnon juusto- tai kermakuorrutteen siihen mukaan. Tuollainen ei ole terveellistä saati kevyttä nähnytkään. Keveyttä hakevien kasvissyöjien pitäisi unohtaa öljyllä lotraaminen ja hankkia rasvansa lähinnä pähkinöistä ja avokadosta.
Seuraatko jokaisen syömisiä vai mistä sinä moista päättelet?
 
Kasvissyöjä varmaan lihoo siitäkin syystä, että kun ei saa riittävästi niitä ravintoaineita mitä ihminen janoaa niin tulee syötyä sitten huonosti.🤷‍♀️
Kasviproteiinikaan ei imeydy tutkimuksien mukaan ihmiselle kuin hyvin heikosti.:(

Söisitte edes kananmunia!🙄
 

Yhteistyössä