Vaikka suurin osa täällä on perheitä niin täällä kun on myös yksineläjiä niin kysynkin nyt teiltä yksineläjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksineläjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksineläjä

Vieras
mitä te teette iltaisin kotona varsinkin nyt syksyllä ja talvella kun pimeetä ja kylmää?
Mä kun olen nykyisin yksineläjä ei siis lapsia eikä miestä ei ees lemmikkiä niin mun illat on kaikki samanlaisia,tulen töistä,olen kotona n.klo 16 saatan käydä lenkillä mut mitä pimeempi ni sitä vaikeempi lähteä,sit käyn suihkussa ja avaan telkan ja koneen ja siinä se ilta menee koneen ja telkan eessä.Siis niin ankeeta! Ei mulla ole täällä asunnossakaan mitään,yksiössä asun.
Eli tulen töistä ja istun sohvalla koko illan:( Tuskin sitten keväällä ja kesällä menee näin mut nyt syksyllä ja talvella näyttäs olevan aika tylsää.

ja tää kaikki on mulle ihan uutta,eka syksy ja talvi yksin joten olen vähän pihalla kaikesta ja en osaa oikein olla kun tottunut olemaan syksyiset illat tuikkujen valossa kullan kainalossa ja nyt sitten näin.

Tässä vaiheessa syksyä mennään about samalla kaavalla kotiuduttua. Mä teen käsitöitä, leivon ym mukavaa ja rentouttavaa. Mä olen antanut itselleni luvan tönättää kotona villasukat jalassa, teemuki kädessä syksyisin. En koe yhtään tylsäksi elämää. Viikonloppusin on sitten aikaa ja valoa tekemiselle ja menemiselle.

Kun pimeyteen tottuu ja lunta tulee tulee liikuttua enemmän. Mielelläni tapaan ystäviä ja perhettä ym töiden jälkeen suoraan ja tulen sitten vasta kotiin. Oon tosi laiska lähtemään kotoa enää illasta tähän aikaan vuodesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Elä stressaa;25027574:
Tässä vaiheessa syksyä mennään about samalla kaavalla kotiuduttua. Mä teen käsitöitä, leivon ym mukavaa ja rentouttavaa. Mä olen antanut itselleni luvan tönättää kotona villasukat jalassa, teemuki kädessä syksyisin. En koe yhtään tylsäksi elämää. Viikonloppusin on sitten aikaa ja valoa tekemiselle ja menemiselle.

Kun pimeyteen tottuu ja lunta tulee tulee liikuttua enemmän. Mielelläni tapaan ystäviä ja perhettä ym töiden jälkeen suoraan ja tulen sitten vasta kotiin. Oon tosi laiska lähtemään kotoa enää illasta tähän aikaan vuodesta.

Niin oletko sä yksineläjä?

Mulla ei juuri kavereita ole,on jokunen.Kukaan ei vaan jaksa töide jälkeen ees suoraan tulla mun luokse tai et mentäs jonnekin,no okei en itekään jaksa korkeintaan perjantaina viitsii mennä kun tietää et lauantaina saa nukkua pitkään.Ollis kiva töiden jälkeen mennä jonkun kanssa vaikka kahvilaan istumaan hetkeksi mutta eihän täällä mikään kahvila ole auki siinä vaiheessa kun kaverit tulee töistä.

[QUOTE="joo";25027587]no mulla on lapsia ja silloin kun ovat isällään eli puoletviikosta, niin harrastan, käyn kamuilla jne. Minne sun kulta joutui?[/QUOTE]

Lähti viettämään syksyisiä iltoja tuikkujen loisteessa toisen kainaloon:(

Yhteistyössä