Vaikka kuinka siivoan niin ei siivotulta näytä!

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Hajusinttejä on keittiössä, havuja partsilla, kynttilöitä polttelen pimeällä..
Jospa ongelmana onkin tuo, että hypin huoneesta huoneeseen..

Saisi jo kuusen niin voisi piristyä! Järjestyksen vaihto ei onnistu.

Sulla on ihan selvästi liikaa tavaraa jolla ei ole omaa paikkaa. Keksit tavaroille paikan tai heität menemään mitä et tarvi ja mikä on liikaa. :)
Mä olen ainakin ihan mahtava tässä pois laitossa. Mä en tarvitteis sisustukseeni kun ison sohvan ja töllön. Mä vihaan kaikkea koriste esinettä. No, on mulla nyt titenkin jotain, mutta aika pelkistettyä sekin. Ja vaikka ei kovasti hinkkaiskaan paikkoja niin silti on ihan perus siistä aina. Tällä ilmalla ainakin meillä kun aurinko paistaa niin pölyt näkyy liian selvästi. Laitat verhot kiinni. :D

qq
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Sulla on ihan selvästi liikaa tavaraa jolla ei ole omaa paikkaa. Keksit tavaroille paikan tai heität menemään mitä et tarvi ja mikä on liikaa. :)
Mä olen ainakin ihan mahtava tässä pois laitossa. Mä en tarvitteis sisustukseeni kun ison sohvan ja töllön. Mä vihaan kaikkea koriste esinettä. No, on mulla nyt titenkin jotain, mutta aika pelkistettyä sekin. Ja vaikka ei kovasti hinkkaiskaan paikkoja niin silti on ihan perus siistä aina. Tällä ilmalla ainakin meillä kun aurinko paistaa niin pölyt näkyy liian selvästi. Laitat verhot kiinni. :D

sun sisustusmaku kuulostaa tosi paljon samalta kun mun!!! :) mäkään en tarviis kun ison sohvan ja töllön.. en tod haluu mitää isoa kirjahyllyäkään missä se tv ois vaan ihan pelkkä tv taso kiitos..

saisko bähdä jotain kuvia teidän kodista..? :)

Alkuperäinen kirjoittaja qq:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:

sun sisustusmaku kuulostaa tosi paljon samalta kun mun!!! :) mäkään en tarviis kun ison sohvan ja töllön.. en tod haluu mitää isoa kirjahyllyäkään missä se tv ois vaan ihan pelkkä tv taso kiitos..

saisko bähdä jotain kuvia teidän kodista..? :)

Ottaisin jos ois kamera, tai edes vähän toimiva kamera. :ashamed:
En mäkään kirjahyllyistä, yöks, varsinkin sellaset vanhan ajan täpötäyteen ahdetut kirjahyllyt. :x Onhan se makunsa kullakin, mutta mä en ikuna ole ymmärtäny sitä tietokirjojen keräystä siihen hyllyyn tai niitä posliini ukkeleita killumaan johonkin valokuvien eteen... no on mullakin valokuvia seinällä, sisustukseen sopivissa kehykissä. Tai mun mielestä sopivissa. :D

Meidän olkkarikin on aika pelkistetty. Siellä on sellanen iso mustahtava divaani sohva, takka, telkkari taso, sitten sellanen noh, hyllykkö, mikä lie... löytäsinkös kuvaa. Koti-ideasta ollaan siis ostettua nuo kalut kaikki.
http://verkkokauppa.koti-idea.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=42872002 tässä on tämä hyllykkö, tosin molemmat on sellanen tumman pyökin värisiä,
http://verkkokauppa.koti-idea.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=MR080 tässä tv taso, ei ihan mun mielestä tollanen, mutta hyvin paljon samanlainen. Sitte siihen kuuluu vielä pari seinä hyllyä samaa sarjaa. Niin ja musta matto, valkonen takka ja punaset verhot. :D sellanen aika tumma, mutta ei kuitenkaan synkkä. :)
Yritin ainakin, selostuksella.... :D

Ihan sama täällä. Mulla kulkee perässä kaksi täystuhoa, jotka sotkee sitä mukaa kun ehdin siivoamaan. Ja koira kulkee kerran huoneen poikki ja ravistelee turkkia, niin lattia on taas täynnä koirankarvoja. :headwall:

Mutta joulukuusi tuotiin sisään eilen ja tänään koristellaan. On ainakin jouluisemman näköistä.

Yhteistyössä