huolissaan
mulle on siis tehty 2 sektiota, nyt yritetty kolmosta pitkään eikä tulosta meinaa tulla, voiko olla että mun kohtu on jotenkin vaurioitunut ettei raskaus ala?
Varmaan tapauskohtaista. Mikään yleinensuositus tämä ei ainakaan ole. Mulla 3sektiota takana. Eli kolme lasta ja sanottiin että saan tehdä vielä 4sen jos haluan. Kun ei ollutkohtukaan ohentunut. Mikä on se tavallisin syy miksi useampia sektioita läpi käynyt kohtu ei kestä raskautta enääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle sano lääkäri kahden sektion jälkeen, ettei enää kannata hankkia lapsia. Arvet ja jatkuva kohdun kasvaminen ei tee hyvää. Kiinnittymiseen se sattaa vaikuttaa,
Tämä kiinostaisi minuakin, sillä jälkitarkastuksessa oli joku kandi, joka sanoi, että kai se on kohtu supistunut. Kai...Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko teillä sanottu että onko kohtu supistunut normaaliksi?
Kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko teillä sanottu että onko kohtu supistunut normaaliksi?
On sanottu ja tosi helposti iste ainakin raskauduin sektion jlkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko teillä sanottu että onko kohtu supistunut normaaliksi?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel