VAIKEA TILANNE, kerrothan mielipiteesi.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eräs nainen on tehnyt mulle paljon pahaa ja yrittänyt kaiken huippuna mm. iskeä miestäni yms. Purin tuon naisen aiheuttamaa pahaa oloani ystävälleni, ja oikeastaan vain hän tiesi, kuinka rikki niihin aikoihin olin.

Nyt tuo nainen ja ystäväni ovat ylimmät ystävykset, mm. kummeja puolin jos toisin lapsilleen, läheisissä tekemisissä olleet noin vuoden. Tätä ennen eivät tunteneetkaan.

Minä tunnen olevani petetty, koen, että ystäväni on puukottanut minua selkään.
En koe, että minun pitäisi pitää tuohon "ystävään" enää mitään yhteyttä,
sillä hänen kaksinaamaisuutensa sattuu, tunnen olevani loukattu.

Kerrothan mielipiteesi tästä tilanteesta,
mitä tekisit/kuinka suhtautuisit minun asemassani ja mikä nyt olisi viisasta?

Olen ollut tietoisesti tuolle "ystävälleni" etäinen, enkä juuri yhteydessä.

hei
Varmaankin toimisin noin kuten olet toiminut, eli ottanut etäisyyttä. Sellainen sanonta on, että mitä vanhemmaksi tulee, sen harvemmassa on enää ystävät. Ja tämä pitää kyllä minun kohdallani täysin totta, ja olen 35v..

Nimim. yksinäinen vanhuus?

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Varmaankin toimisin noin kuten olet toiminut, eli ottanut etäisyyttä. Sellainen sanonta on, että mitä vanhemmaksi tulee, sen harvemmassa on enää ystävät. Ja tämä pitää kyllä minun kohdallani täysin totta, ja olen 35v..

Nimim. yksinäinen vanhuus?
Sama juttu! Mitä enemmän ikää sitä vähemmän ystäviä...

vieras
jos ystäväsi osaa pitää suunsa kiinni,eikä juorua sinun asoitasi sille naiselle, eikä naisen asioita sinulle niin en kato että tilateessa olisi mitään pahaa..Kaikkien kanssa ei tarvi tulla toimeen ja toisten ystäviä ei voi valita.

bdt
Ainakin olet varoittanut oman esimerkkisi kautta tuota ystavaasi. Jos han on sita mielta etta ilkea nainen on hanelle oivaa seuraa niin ethan asialle voi mitaan.Ymmarran kylla etta tilanne on omituinen, itsekin olisin hammastynyt jos joku ystavani alkaisi kaveeraamaan jonkun tyypin kanssa joka tiedetaan ilkeaksi. Mielestani kuitenkin ainoa oikea tapa on olla valittamatta koko asiasta, ehka he kaksi tulevatkin erinomaisesti toimeen. Itse vastaavassa tilanteessa varmaan vahemman olisi tekemisissa enaa tuon ystavanikaan kanssa. Mutta kun aikuisia ihmisia ollaan, ei tuollaisesta oikein numeroakaan voi tehda. Kuittaa se elamassa vastaan tuleviin pieniin ihmeisiin. Ehka ystavasi ei ollutkaan niin hyva ystava kuin luulit.

ap
Ja siis mielestäni olen toiminut kuitenkin sinänsä aikuismaisesti, etten ole asiasta mitään showta vetänyt, vaan tyytynyt tilanteeseen, joka on peruuttamaton - eikä minulla myöskään ole tarvetta "estää" heitä olemasta ystäviä. Harmittaa, ehkä suututtikin että ystävä tavallaan petti minut tuolla tavalla. Olen ennen kaikkea PETTYNYT.

Olen ottanut vähin äänin etäisyyttä, lakannut pitämästä yhteyttä. Siitä sain "ystävältäni" haukut, mutta ei ilmeisesti ymmärrä itse katsoa peiliin. Toisaalta mulla ei ole tarvetta millekään "syyllisen etsinnälle", harmittaa vain. :(

pahatyttö
Todennäköisesti jättäisin tuon ns. sinisilmäisen tai petollisen ystävän. Tuo toinen saattaa olla sentyyppinen narsistinen persoonallisuus että kaappaa ystäväsi vain sinun kiusaksesi. Miehesi iskemisyritys viittaa tähän. Jos ette ole tekemisissä, jutut sinusta hyytyvät vähitellen kun uutta tietoa ei tule. Narsisti heittää pian ulos henkilön josta ei ole hyötyä. Pahis on sinulle ilmeisesti kateellinen. Arvailua mutta...

Yhteistyössä