Vaikea ahdistuneisuushäiriö.Pää oireet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja next79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

next79

Vieras
Minkälaisia kokemuksia teillä vaikean ahdistuneisuus häiriön, masennuksen, stressin vaikutuksilla pään oireisiin ?? 7vko kestänyt nyt päivittäin. Tätä oloa ei välis jaksa. Olen todella ahdistunut kun päässä vaikeasti kuvattava olo ja ei saa nukutuksi muuta kuin unilääkkeellä, päälaella kihelmöi jne.

Eli päälaella, kiristävä, painon tunne päässä ei paineen, poskia kuumottaa,kinnaa vaikkei olisi verenpainetta. Joskus tuntee painon tunteen päässä kun esim juttelee jonkun kanssa, ja siitä tulee rauhaton, levoton olo ja haluan päästä pois tilanteesta. Kiitos, apu olisi tarpeen. Minulla todettu siis vaikea ahdistuneisuus häiriö, ja keskivaikea masennus.

Ensinnäkin pahoittelen että joudut kärsimään inhottavista oireista. Itselläni ollut vaikea ahdistuneisuushäiriö ja masennusta myös. Masennus on hellittänyt mutta ahdistus on jäänyt ja se jos mikä on lamauttavaa :(
En osaa noista sun pääoireista sanoa, varmaan aika yksilöllistä millaisia fyysisiä oireita tulee ja johtuuko esim. ahdistuksen seurauksena tulleesta lihasjumista. Mulla ainakin paljon ollut päänsärkyä, niskat ja selkä helposti jumissa. Ehkä sullakin johtuu jostain niskajumista, joku hermo jumissa josta tuo olo johtuu?
Jos sulla on jotain rauhoittavaa niin se voisi ehkä tuotakin helpottaa? Ja venyttely.

Minkälaista lääkitystä sulla on vai onko mitään?

Mulla vaihdettiin Venlafaxiniin SSRI-lääkkeestä ja pahimmat ahdistusoireet kyllä katosi melkein samantien. En enää oikein uskonut että mikään lääke auttaisi, sen verran monia on kokeiltu elämän aikana.

Sun kannattaisi keskustella lääkärin kanssa, siis ihan psykiatrin. Osaisi paremmin neuvoa.

Jaksamista ja toivottavasti löydät avun!

Minkälaisia kokemuksia teillä vaikean ahdistuneisuus häiriön, masennuksen, stressin vaikutuksilla pään oireisiin ?? 7vko kestänyt nyt päivittäin. Tätä oloa ei välis jaksa. Olen todella ahdistunut kun päässä vaikeasti kuvattava olo ja ei saa nukutuksi muuta kuin unilääkkeellä, päälaella kihelmöi jne.

Eli päälaella, kiristävä, painon tunne päässä ei paineen, poskia kuumottaa,kinnaa vaikkei olisi verenpainetta. Joskus tuntee painon tunteen päässä kun esim juttelee jonkun kanssa, ja siitä tulee rauhaton, levoton olo ja haluan päästä pois tilanteesta. Kiitos, apu olisi tarpeen. Minulla todettu siis vaikea ahdistuneisuus häiriö, ja keskivaikea masennus.

Päätä jomottaa, ja toista silmää. Jonkinlaisen paineen tunne päässä, ihankun kiristäis koko ajan.

Yhteistyössä