Vaihtokauppa

  • Viestiketjun aloittaja Valtuutettu Vaihtokauppias
  • Ensimmäinen viesti
Valtuutettu Vaihtokauppias
En tiennyt mitä kaikella roinalla tekisin, joten pistin ne vaihtoon. En löytänyt hyvää vaihtopaikkaa, joten tein sellaisen itse. www.vaihtokaupat.fi sivulla voi pistää turhaksi käyneitä tavaroitaan vaihtoon kuvien tai videoiden kera ja itse vaikuttaa siihen minkäläisiä tavaroita vaihdossa haluaa. Sinne vaan tarpeettomaksi käyneet vauvanvaatteet ja -välineet vaihtoon ja uusia vaihtotarjouksia odottelemaan.

Saa kertoa myös mielipiteensä mitä sivuista tykkäsit :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Valtuutettu Vaihtokauppias:
En tiennyt mitä kaikella roinalla tekisin, joten pistin ne vaihtoon. En löytänyt hyvää vaihtopaikkaa, joten tein sellaisen itse. www.vaihtokaupat.fi sivulla voi pistää turhaksi käyneitä tavaroitaan vaihtoon kuvien tai videoiden kera ja itse vaikuttaa siihen minkäläisiä tavaroita vaihdossa haluaa. Sinne vaan tarpeettomaksi käyneet vauvanvaatteet ja -välineet vaihtoon ja uusia vaihtotarjouksia odottelemaan.

Saa kertoa myös mielipiteensä mitä sivuista tykkäsit :D
Idea todella hyvä! Ja muistan itsekkin nähneeni vastaavat sivut joskus aiemmin jo...

Kävin sivuillasi, ja todella sekavat oli. Käytin hakua ja se ei oikeastaan tuottanut minkäänlaista tulosta.. Oikeassa alalaidassa oli kai uusimmat vaihdot mutta olisin ehkä kaivannut keskelle sivua tulevan listan tmv. mistä olisin voinut selailla kaikkia vaihtoja.

Sivuilla lisäksi jotenkin liikaa krääsää. Tuli sekainen olo, enkä tajunnut miten sivulla olisi voinut "surffailla".
 

Yhteistyössä