Vaihtoehtoiset häät??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eksynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eksynyt

Vieras
Minulla ja avomiehelläni on suunnitelmissa mennä naimisiin. Kirkkoon emme mene vihittäväksi,koska kumpikaan ei kuulu kirkkoon ja maistraatti tuntuu jotenkin kalsealle vaihtoehdolle lyhyine seremonioineen.
Haluaisin kumminkin, että hääpäiväni olisi vähän niinkuin "kuningatarpäivä" minulle. Eli siis juhlallinen päivä pitäisi olla,haluan kumminkin kunnon hääpuvun jne.
Joten jos jollain olisi jotain ehdotuksentynkää,miten häistä saisi juhlalliset ja hienot,vaikka kirkon kamaralle ei astutakkaan,niin olisin ikionnellinen! Tämän asian ajattelu aiheuttaa melkein harmaita hiuksia!

Onko teidän lähellä sellaista ulkoilmakirkkoa (siis sellaista joka on tehty metsään) tai jotain mieluista paikkaa luonnossa esim. rannalla, kalliolla tai jossain metsän siimeksessä?

Kyllähän sen henkikirjoittajan saa vihkimään liki minne tahansa. Vaikkapa itse juhlapaikalle ja mikäs silloin estää järjestämästä prinsessahäitä?

Onnea matkaan ja eikun ideoimaan :D

olen tosiaan miettinyt,että valitsisi itse jonkun paikan,missä haluaa tulla vihityksi.mutta tiedä sitten onko hölmöä jos se vihkiminen kestää niin vähän aikaa. mutta kiitoksia ehdotuksista,yllätyin miten nopeasti tuli vastauksia :)

Alkuperäinen kirjoittaja eksynyt:
olen tosiaan miettinyt,että valitsisi itse jonkun paikan,missä haluaa tulla vihityksi.mutta tiedä sitten onko hölmöä jos se vihkiminen kestää niin vähän aikaa. mutta kiitoksia ehdotuksista,yllätyin miten nopeasti tuli vastauksia :)

voihan siihen vihkimiseen liittää esim. pariki nättiä laulua (vaik yhden yhteislaulun ja toisen et joku esittää sen, sekä musikkia muutenki tai sulhasenpuhe)

Alkuperäinen kirjoittaja eksynyt:

Voihan seremonian suunnitella sellaiseksi kuin haluaa. Puheita, musiikkia, valaa ja mitä vaan. Tai virallisen vihkimisen lisäksi hankkii juhlapuhujan pro-seremonioilta.

Minusta siviilivihkiminen on jo aika arkipäiväistä nykyisin, etten vielä kutsuisi vaihtoehtoisiksi häiksi =)

Meidät vihitään (maistraatista tulee vihkijä paikan päälle, maksaa n.200?) kuukauden päästä vuokraamassamme juhlatilassa. Seremonian yhteydessä ystäväni soittaa viululla kappaleen -you rase me up :heart: Sitten onkin vuorossa buffet-ruokailu, kahvia ja kakkua ja illalla dj tanssittaa juhlaväkeä.

Yhteistyössä