Vaihteeksi Sampo-purnausta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Natsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Natsku

Vieras
Siis onko muilla Sampon (entisillä/nykyisillä) asiakkailla ollut tällaista ongelmaa:
Yritän kkirjautua tunnuksilla Sampon verkkopankkiin, mutta heittääkin kokonaan netistä ulos kun näppäilen salasanan. Eli ei näköjään anna tältä omalta koneelta kirjautua. Sisko pystyi kuitenkin omaltaan kirjautumaan meidän tunnuksilla... Tässä pitäisi olla kaikki kunnossa (Java ajantasalla yms.) vaan kun ei toimi. Alkaa hermo mennä...

joo, mulla sama homma... en oo päässy kotikoneella nettipankkiin aikoihin... vaikka isäntä pääsee omilla tunnuksillaan tällä samaisella koneella.
ja saman tekee mullakin, salasanan kun laittaa niin sulkeutuu koko ikkuna.

olen siitä kun vaihdoin pankkia ja pääsin eroon koko java sotkuista, vaikka oli viimesen päälle päivitetty versio niin kesti liian pitkään kirjautua, jos pääsi ollenkaan!!

mä pääsen ihan normisti :saint:

miltäs kuukausilta niiden piti ne kuuakusi tai palvelumaksut (vai mikä lie) antaa ilmasiks.
kattelin vaan kun oli menny palvelumaksuja viimekuulta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

miltäs kuukausilta niiden piti ne kuuakusi tai palvelumaksut (vai mikä lie) antaa ilmasiks.

Mulla näkyi myös, että olisi veloitettu palvelumaksu, mutta sitten sama summa näkyi palautuksena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

Mulla näkyi myös, että olisi veloitettu palvelumaksu, mutta sitten sama summa näkyi palautuksena.

ahaa,pitääkin kattoo uudestaan!
kiitos :flower: säästyinpäs siis nololta tilanteelta :D
(olisin ihan varma soittanu jonnekkin ja huutanu että nyt vaihtuu pankki ku ei lupauksia pidetä :xmas: )

Yhteistyössä