Vaihteeksi näin. Listatkaa kaikki asiat jotka on hyvin sun elämässä :)

• Viestiketjun aloittaja illa
  • Ensimmäinen viesti
illa
Yleensä vaan valitetaan ja kerrotaan kaikki murheet mitkä on, jos vaihteeksi tehtäisi tällainen aloitus :)

Meillä uusi, itse suunnittelemamme omakotitalo. Kaksi toimivaa autoa joista kummastakaan ei ole yhtään lainaa. Ollaan sisustettu kotiamme, ostettu uusia vaatteita ja voimme matkustella, kaikki ilman lainoja. Isovanhemmat jotka ovat aina valmiita auttamaan, oli kyse mistä tahansa. Ihana terve ja niin kiltti lapsi. Miehelläni on hyväpalkkainen työ jossa viihtyy. Itse opiskelen yliopistossa alaa jolle olen aina halunnut. Opiskelu sujuu vaivatta ja ilman paineita. Mulla on mahdollisuus harrastaa aina kun haluan. Kroppa on kunnossa ja olen riittävän kaunis ilman meikkiäkin. Ystäväpiiri on laaja ja sukulaisten kanssa välit kunnossa.

Ja tarkoitus on nimenomaan nyt kuulostaa ylpeältä ja omahyväiseltä :) Kehukaa itseänne ja elämäänne! Tuskin kenenkään elämä on täydellistä tai sujuu ilman harmeja, mutta yritetään kerrankin keskittyä vain niihin hyviin puoliin, jooko? :)

rasvie
Kaikki. Pyrin päivittäin miettimään niitä asioita, mitkä mulla on hyvin ja olemaan kiitollinen niistä. Ennen olin ihminen, joka osasi arvostaa kaikkea vasta, kun olin menettänyt sen. Nyt olen onnellinen siitä mitä minulla on, enkä onneton siitä mitä minulla ei ole.

Miulle mahtuu samat housut jalkaan kuin ennen raskautta ( lihoin rajusti ), tytterömme on onnellinen ja hyvin kehittyvä lapsi, muutto entiselle kotipaikkakunnalle tiedossa jossa odottaa syksyllä koulupaikka ja miekkonen sai vihdoin koneen ja telkkarin toimimaan yhteen. B) Ja tiskitki on tiskattu!

Kaikki on hyvin, ei oo mitään valittamista missään aiheessa.

Hyvä suhde, ihana lapsi, kaunis koti, terveyttä ja hyvää kuntoa piisaa, on toimiva ja uusi auto, raha riittää ruokaan eikä koirakaan hötkyile enää näin iltasella =)

Nyt on kaikki kunnossa =)

Kaksi ihanaa lasta, mies ja koira :heart: .
Ok-talo ( ihan itse rakennettu :D )
Työpaikat mulla ja miehellä.
Varaa matkustella.
Ihana sisko ja muutama muukin ystävä.
Kaikki on niin ihanaa :xmas:

Me4
Kaksi Iihanaa lasta
Mahtava siä lapsille, joka myös kelpo aviomies
Koti "maalla"
Toimiva auto, vaihteeksi
Upeimmat työkaverit maailmassa
Kannustavia ystäviä ympärillä
Minusta on tulossa tuplatäti, ja syntyvä pienokainen on tutkimusten mukaan terve
Kaikkein ihanin isä maailmassa
Jne jne jne, onhan noita :)

Kaikki on hyvin!
-Ihana mies löytyy, kaksi aivan mahtavaa lasta. Kissakin :)
-Koti, jossa viihdymme (mikä ei tosin tarkoita sitä, etteikö haaveiltais isommasta. Ollaan kuitenkin onnellisia myös tässä lukaalissa! )
-Kaksi hyvää autoa seisoo pihassa.
-Hyvät työpaikat molemmilla (tosin olen hoitovapaalla )
-Koko lähipiiri on terveinä eikä suurempia tragedioita ole sattunut ainakaan ihan lähiaikoina.
-Rahaa on sen verran että ei tarvii pihistellä.
-Paljon ihania ihmisiä ympärillä

Mä olen kaiki puolin onnellinen :heart:

Minulla on ihana perhe ymparillani. Taloudellista huolta ei ole minkaanlaista. Olen nahnyt ja kokenut niin paljon mista monet voi vaan unelmoida. Olemme terveita. Yleisesti ottaen kaikki on paremmin kuin hyvin elamassani. Miesta on vaan ikava, ainoa negatiivinen asia.

Maija
Ihana ketju!

Oon naimisissa ihanan miehen kanssa, jota kunnioitan ja rakastan, hän on mun hyvä ystävä. Meillä on aivan kerrassaan valloittava puolitoistavuotias poika, joka sulattaa kaikkien sydämet. Asustellaan tällä hetkellä ulkomailla, miehen unelmatyön perässä tänne tultiin. Mä hoidan kotia ja nautin erilaisesta arjesta täällä. Ollaan terveitä ja onnellisia. Suomessa odottaa ihanat ja rakkaat ystävät, äiti ja sisarukset, jotka ovat tärkeitä ja läheisiä. Aika ihana elämä. Tulevaisuutta avoimin mielin odottaen.

Ei mitaan luurankoja enaa kaapissa miehen ja minun suhteessa, helppo elaa kun ei tarvi luimistella mitaan. Lapset ovat terveita , fiksuja ja komeita. Asunto on maksettu ja molemmilla on toita KOP KOP koputan puuta tyon suhteen. Olemme siina iassa etta voi hyvin tehda omia juttuja ilman etta lapset olisivat jonkun riesana tai heitteilla. Elamme varmasti elamamme parasta aikaa, vaikka emme tietysti sita aina niin tunne.

Keittiönoita
- oikea jalka ihan kunnossa
- junnu vie koiran ulos, kun mä en pysty
- exän kanssa käytiin muutama tunti sitten palaveria pojan asioista. Jälleen kerran kivet tippuivat sydämeltäni vaikka olenhan mä kaikki nää pian 18 vuotta aavistanut, mitä exä mielessään ajattelee. Mutta silti...sain vahvistuksen näille asioille =)

Miehellä ja minulla menee hyvin, mulla on ihania ystäviä ympärillä ja anoppikin on aivan ihana! Koti on oma ja kaunis, kissa on maailman suloisin karvapallo... :heart: Ja odotus on loppusuoralla jo, kohta saa vauvan syliin ja oman vartalon takaisin (no ei tietty heti mutta hallinan takaisin) jne.

Näitä asioita on hyvä välillä käydä läpi juu :wave:

Meillä on:
-lapset
-koti
-terveys
-toisemme/suku/ystävät
-luontoa lähellä
-ruokaa kaapissa
-lääkkeitä ja lääkärimahku
-vaatteita
-vettä peseytymiseen ja juomiseen
-lämpöä
-onnellisuutta
-miehellä vakkarityö
-telkkari, stereot, netti ym viihdettä
-jne... :flower: :heart: :wave:

MiNNie
ja kohta joku sanoo tästä ketjusta että kehuskellaan....GRRR!

Mutta meilläkin siis asiat on ok.'
-Minulla on ihana mies.
-Meillä on kaksi suloista lasta. Terveitä ja sellaisia eloisia.
-Me ollaan rakennettu omakotitalo ja pihaakin ollaan jo saatu laitettua ihan hyvin.
-Meillä molemmilla on hyvät työpaikat ja lapsilla ihana hoitopaikka.
-Molempien (miehen ja minun) sisarukset ja vanhemmat ovat mukavia ja heillä ovat myös onnellisesti naimisissa.
- Meillä ei ole yhtään laskua ulosotossa... =)
- Meillä on kaksi toimivaa autoa (myös, niin kuin monella muullakin tuntu olevan)
- Ollaa pysytty suht terveenä, korvatulehduksia ja astmaa lukuunottamatta.
- Minulla on ystäviä joiden kanssa puhua ja jutella , hassutella, hullutella, käydä joskus shoppailemassa....
Voi näitä olisi paljon....

HelloShitty
3 ihanaa ja tervettä lasta
neljäs tulossa ja kaikki vaikuttaa olevan hyvin.
mies on vihdoinkin tajunnu perheen idea.
itellä ollu hyvä olla muutama kuukaus ja jopa ilman lääkkeitä.
uudet sohvat tuli vihdoinkin (häälahja).
pystymme puhua miehen kaa kun tulee erimielisyyksiä.
miehen juominen on hallussa.

ja joo..monelle noi on itsestään selvyyksiä mutta mulle ne on isoja askelia oikeaan suuntaan. :heart:

Yhteistyössä