Vaihdoin sisustusta

Aivan ihana tuo mustavalkea (koivu?) taulu :p
Mullekkin kelpais

Mulla itelläni on kanssa vaalea/vihertävä olkkari ja siitä huolimatta yläkuva oli kivempi
Pitäsköhän miun vaihtaa sit vihreä punaseen
:D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Aivan ihana tuo mustavalkea (koivu?) taulu :p
Mullekkin kelpais

Mulla itelläni on kanssa vaalea/vihertävä olkkari ja siitä huolimatta yläkuva oli kivempi
Pitäsköhän miun vaihtaa sit vihreä punaseen
:D
Sehän on kiva aina välillä vaihdella värejä!
Taulukankaan nimi oli just joku koivumetsä tms..

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Kuinka paksua styroxlevyä ja onko väliä mitä kangasta? Millä kiinnität kankaan siihen?
Mä oon ostanut ihan k-raudasta ja nuo on jotain n.3cm paksuja. Kankaat on normaaleja puuvillaisia verhokankaita. Kangas on sitten kiinnitetty sellaisilla mini-nauloilla styroksiin.

vieras
Tosi kauniilta teiän koti näyttää :) Mä tykkäsin enempi just niistä sun "joulu"väreistä kanssa kun oon sellanen tummien värien ihminen enempi, mutta oli uusikin tosi kaunis. Mites muuten kun tuo teidän lattia kiinnitti heti huomion, on vissiin laminaattia? Aattelin et kun se on noin tumma niin eikö ole vaikeeta pitää puhtaana? Meillä suunnitelmissa just olkkarin ja eteisen muovimaton vaihto laminaattiin muttei oikein siitä väristä viel tiedetä, makkareissa on tummaa mutta hiukan epäilyttää laittaa sitä olkkariin. Muistatko minkä hintaista teillä tuo oli?

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Kuinka paksua styroxlevyä ja onko väliä mitä kangasta? Millä kiinnität kankaan siihen?
Mä oon ostanut ihan k-raudasta ja nuo on jotain n.3cm paksuja. Kankaat on normaaleja puuvillaisia verhokankaita. Kangas on sitten kiinnitetty sellaisilla mini-nauloilla styroksiin.
Ok. Ehkä minäkin ton verran osaan tehdä =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi kauniilta teiän koti näyttää :) Mä tykkäsin enempi just niistä sun "joulu"väreistä kanssa kun oon sellanen tummien värien ihminen enempi, mutta oli uusikin tosi kaunis. Mites muuten kun tuo teidän lattia kiinnitti heti huomion, on vissiin laminaattia? Aattelin et kun se on noin tumma niin eikö ole vaikeeta pitää puhtaana? Meillä suunnitelmissa just olkkarin ja eteisen muovimaton vaihto laminaattiin muttei oikein siitä väristä viel tiedetä, makkareissa on tummaa mutta hiukan epäilyttää laittaa sitä olkkariin. Muistatko minkä hintaista teillä tuo oli?
Meillä imuroidaan ja luututaan kokoajan :kieh: Varsinkin kun on 2 koiraa ja taapero... Lattia on tumma savutammi-laminaattia, bauhausista oisko 18.90m2

jep kyllä on ihanaa :D ja nykyinen enemmän mun makuuni... tuota styrox hommaa vois kokeilla, pysyvätkö kankaat ihan niittaamalla siinä kiinni? Joskus ollaan tehty kankaista tauluja niittaamalla ne kiinni kehikkoihin (taisivat olla ne kehikot vanhoista jalkalistoista tehtyjä :D )....

Onpas teillä Tilsu kivan näköistä! Mä pidän tuosta vaaleudesta ja raikkaudesta... Eli ehdottomasti uusi keväinen tyyli on kivempi:)

2 kymysystä tulikin mieleen:

Mistä olette tuon hyllyn hankkineet? Onpas kiva, kun saa paljon tavaraa piiloon...

Laittaisitko kattolappusta vielä kuvaa? Mistä se? Näyttää ainakin pienenä vilauksena tosi kivalta:)

Yhteistyössä