Sehän on kiva aina välillä vaihdella värejä!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Aivan ihana tuo mustavalkea (koivu?) taulu![]()
Mullekkin kelpais
Mulla itelläni on kanssa vaalea/vihertävä olkkari ja siitä huolimatta yläkuva oli kivempi
Pitäsköhän miun vaihtaa sit vihreä punaseen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Ihana toi vihreä sisustuskangas. Harmi kun en ite osaa tehdä mitään tollasta.
Niin mäkin! Helppoa ja halpaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Ihana toi vihreä sisustuskangas. Harmi kun en ite osaa tehdä mitään tollasta.
Kaveri oli tehnyt styroxlevystä ja siihen kangas päälle.
Se onkin mun lemppari. Ostin jo viime keväänä ja nyt vaihdoin takaisin kun punainen ei ollut niin hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja mona:Tosi kiva näköistä teillä, just mun tyylistä. Ihanat värit tuossa vihreässä kankaassa..
Eikä ainakaan ole painavia seinälläkään.Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:Niin mäkin! Helppoa ja halpaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Ihana toi vihreä sisustuskangas. Harmi kun en ite osaa tehdä mitään tollasta.
Kaveri oli tehnyt styroxlevystä ja siihen kangas päälle.
Mä oon ostanut ihan k-raudasta ja nuo on jotain n.3cm paksuja. Kankaat on normaaleja puuvillaisia verhokankaita. Kangas on sitten kiinnitetty sellaisilla mini-nauloilla styroksiin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Kuinka paksua styroxlevyä ja onko väliä mitä kangasta? Millä kiinnität kankaan siihen?
Ok. Ehkä minäkin ton verran osaan tehdä =)Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:Mä oon ostanut ihan k-raudasta ja nuo on jotain n.3cm paksuja. Kankaat on normaaleja puuvillaisia verhokankaita. Kangas on sitten kiinnitetty sellaisilla mini-nauloilla styroksiin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Kuinka paksua styroxlevyä ja onko väliä mitä kangasta? Millä kiinnität kankaan siihen?
Meillä imuroidaan ja luututaan kokoajan :kieh: Varsinkin kun on 2 koiraa ja taapero... Lattia on tumma savutammi-laminaattia, bauhausista oisko 18.90m2Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi kauniilta teiän koti näyttääMä tykkäsin enempi just niistä sun "joulu"väreistä kanssa kun oon sellanen tummien värien ihminen enempi, mutta oli uusikin tosi kaunis. Mites muuten kun tuo teidän lattia kiinnitti heti huomion, on vissiin laminaattia? Aattelin et kun se on noin tumma niin eikö ole vaikeeta pitää puhtaana? Meillä suunnitelmissa just olkkarin ja eteisen muovimaton vaihto laminaattiin muttei oikein siitä väristä viel tiedetä, makkareissa on tummaa mutta hiukan epäilyttää laittaa sitä olkkariin. Muistatko minkä hintaista teillä tuo oli?
Oon itse tehnyt, kangas on ostettu kangaskaupasta.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Hei mä oon haaveillu tommosista tauluista, tuo mustavalkonen sohvan yläpuolella, mistä oot hankkinu?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel