Vaihdetaan elämä helpompaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Huhhuh, ei pieni ihminen kestä enää kohta. Tämä kesä on ollut hankala parisuhteen osalta ja muutenkin. Saatiin suhdetta askel parempaan suuntaan pitkillä keskusteluilla, kunnes mies kertoi käyneensä pettämässä. Sain kamalan raivarin ja olen ollut ihan sekaisin tunteistani. Tulin kuitenkin tulokseen, että haluan antaa tämän anteeksi. Mies ja kolmas pyörä kävi spt testeissä, jotka oli puhtaat. Ollaan harrastettu tunnekuohuissa paljon seksiä miehen kanssa. Ahkerasta touhuilusta seurasi kuitenkin mahdollisesti vahinko. Kävin hakemassa je-pillerin, koska tähän tilanteeseen lapsi ei olisi ainakaan parantava tekijä. Noh, nyt taas sydän syrjällään, kun pari pv pillerin jälkeen pyyhkiessä tullut vaaleanpunaista vuotoa ja tänään (viikko mahdollisesta vahingosta) heräsin hirveään vatsakramppiin. Kuin menkkakipua, joita mulla ei ole juuri ollut teini-iän jälkeen. Menkkojen ei pitäisi edes viikkoon pariin alkaa... Kamala paine alapäässä liittyi myös tuohon kramppiin. Nyt sitten huimaa ja oksettaa... Unohtamatta kuumia aaltoja! En tiedä pitäiskö tässä itkeä vai nauraa, kun tuntuu, että kaikki menee nyt niin päin sitä itteensä kun mahdollista.
Eilen vielä isä soitti, että papalla toinen keuhko kasassa syövän takia, eikä tiedä onko elinaikaa viikoissa vai kuukausissa...

Hirveästi kuolemaa ollut viimeaikoina ympärillä, uusi työ stressaa ihan kamalasti ja koirakin pitäis jaksaa hoitaa. Nyt tuntuu vaan, etten millään jaksa! Lähtis elämä jollekin halvalla....

Ei kai tässä mitään pointtia, kunhan vaan pakko vähän purkaa johonkin, kun en livenä kehtaa kenellekään kertoa.

Muuhun en osaa sanoa kuin tsemppiä! Mutta tuohon je-pilleriin sen verran että mulla ainakin ne sai menkat ihan sekaisin.
Vko pillerin otosta tuli vuotoa ja sitten taas menkat alkoi hetken päästä. Oikeastaan joka kerta tehnyt mulle noin. Kun pari kertaa olen niitä ottanut.
Toivotaan että sullakin kroppa vaan oirehtii tästä pilleristä.

Jälkiehkäisypilleri voi aiheuttaa vähän kaikenlaista hormonihäiriötä, joten normaalista poikkeavat vuodot ja kivut ei ole mitään mitä pitäisi heti pelästyä.

On myös aivan luonnollista, että me kaikki kuolemme aikanamme, ja vanhukset todennäköisesti järjestyksessä ensin. Ei pitäisi tulla minään yllätyksenä. Tulee kun on tullakseen, ja tulee meille kaikille.

Toivottavasti on vaan je-pillerin aiheuttamia oireita..! Päänsärky ja menkkojen sekoittuminen mulle mainittiin apteekissa, mutta ei mistään pahoinvoinnista tai huimauksesta. Mä niin toivon, ettei mun tarvitsis enää mitään aborttia ruveta miettimään tähän syssyyn!

Elämä on rajallista ja kyllähän minä sen tiedän. Silti siihen ei osaa koskaan varautua, aina tämmöiset uutiset vetää jalat alta... Kai tästäkin ajan kanssa taas selviää.

Jälkiehkäisypilleri voi aiheuttaa vähän kaikenlaista hormonihäiriötä, joten normaalista poikkeavat vuodot ja kivut ei ole mitään mitä pitäisi heti pelästyä.

On myös aivan luonnollista, että me kaikki kuolemme aikanamme, ja vanhukset todennäköisesti järjestyksessä ensin. Ei pitäisi tulla minään yllätyksenä. Tulee kun on tullakseen, ja tulee meille kaikille.

Juu, jos elämää ajattelet, pysähdy, hengitä rauhallisesti ja lähde liikkeelle perusasioista:
http://www.kemikaalicocktail.fi/2015/07/loimaan-mehilaiskuolemat-iso-kuva/

Yhteistyössä