Vaihdan sukupuolta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Muistat vain koko ajan pitää katsen maassa, ettei kukaan tule syyttämään seksuaalisesta ahdistelusta. Nykyään kun jo pelkkä katse voi olla seksuaalista ahdistelua ja sinä et voi määrittää mikä on ja mikä ei vaan se on vain katseen kohteeksi joutuneen oikeus.
väärin, kun olen naisena naisten saunassa niin voin tuijjottaa vapaasti koska naisena mua ei voida syyttää ahdistelusta

se on ku suojaväri
 
vierailija
väärin, kun olen naisena naisten saunassa niin voin tuijjottaa vapaasti koska naisena mua ei voida syyttää ahdistelusta

se on ku suojaväri
Tuijottaminen on epäkohteliasta. Kyllähän nainenkin voi ahdistella. Voit tuntea olosi epämukavaksi kun muut naiset tuijottaa takaisin ja hymähtelee sun veitikalle. Kannattaa sitten katsoa ettei mene samaan aikaan kun on eläkeläisten allasjumppa
 
vierailija
vierailija
Paljon helpomalla pääsisi jos uimahallin pesutiloissa ei enää vaadittaisi alastomuutta. Kylpylöiden sekas-saunoissa ja pesutiloissa, on jo ajat sitten ongelmien vuoksi luovuttu alastomuudesta. Miehet on ahdistellut naisia, eipä ahdistele enää. Se olisi ap:lle aivan oikein. (tiedän toki ettei ap tosissaan ole)
 
Ehkä olet vaan lesbo?
Lapinmies meni iskettää Äkäslompolon paarilla paria hyvännäköstä kissaa. Jutteli niitä näitä ja teki seleväksi, että neitokaisella oli käynyt tuuri, olivat nääs törmänneet oikein panomieheen jonka kyvyt olivat tunnetut läpi laajan Lapinmaan

Plikat nauroivat, että suotta kehua retostelet, me ollaan niitä lespoja. Ukko oli hämmästänyt ja rupesi kyselemään että mitä semmoset lespot on. Tytöt kerto että lespot tykkää tytöistä. Ukko jatkoa kyselyä, että no mitä net lesphot tekkee. Tytöt kerto, että' juovat kaljaa ja nuolevat p1llua.

Ukko siihen, et kah, lespoha se miekii....
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä