joo, voit huoletta mennä naisten puolelle uimahallin saunaan naisten puolelleOlen siis mies, kun pian vaihdan sukupuoleni naiseksi voinko samantein mennä myös naisten saunaan?![]()
Onko siinä joku kuukauden harkinta aika vai miksi se noin kauan kestää?Kuukausi menee naiseksi muuttuessa. Toivottavasti silloin sähkö on jo halvempaa ja uimahallien saunat ovat lämpimiä. Kiuasmakkaraa?
Kuukauden harkinta.Onko siinä joku kuukauden harkinta aika vai miksi se noin kauan kestää?
Kauan? Eiköhän oikeat vaihtajat ole ajatelleet asiaa vielä kauemmin. Eiköhän tarvitse aamulla krapulassa herätä ja miettiä kumpi mä oon tänään. "Kännissä ja läpällä" nääsOnko siinä joku kuukauden harkinta aika vai miksi se noin kauan kestää?
Muistat vain koko ajan pitää katsen maassa, ettei kukaan tule syyttämään seksuaalisesta ahdistelusta. Nykyään kun jo pelkkä katse voi olla seksuaalista ahdistelua ja sinä et voi määrittää mikä on ja mikä ei vaan se on vain katseen kohteeksi joutuneen oikeus.joo, voit huoletta mennä naisten puolelle uimahallin saunaan naisten puolelle
väärin, kun olen naisena naisten saunassa niin voin tuijjottaa vapaasti koska naisena mua ei voida syyttää ahdistelustaMuistat vain koko ajan pitää katsen maassa, ettei kukaan tule syyttämään seksuaalisesta ahdistelusta. Nykyään kun jo pelkkä katse voi olla seksuaalista ahdistelua ja sinä et voi määrittää mikä on ja mikä ei vaan se on vain katseen kohteeksi joutuneen oikeus.
Tuijottaminen on epäkohteliasta. Kyllähän nainenkin voi ahdistella. Voit tuntea olosi epämukavaksi kun muut naiset tuijottaa takaisin ja hymähtelee sun veitikalle. Kannattaa sitten katsoa ettei mene samaan aikaan kun on eläkeläisten allasjumppaväärin, kun olen naisena naisten saunassa niin voin tuijjottaa vapaasti koska naisena mua ei voida syyttää ahdistelusta
se on ku suojaväri
Linkki?Tuijottaminen on epäkohteliasta. Kyllähän nainenkin voi ahdistella. Voit tuntea olosi epämukavaksi kun muut naiset tuijottaa takaisin ja hymähtelee sun veitikalle. Kannattaa sitten katsoa ettei mene samaan aikaan kun on eläkeläisten allasjumppa
Tottai kai nainenkin voi ahdistella.väärin, kun olen naisena naisten saunassa niin voin tuijjottaa vapaasti koska naisena mua ei voida syyttää ahdistelusta
se on ku suojaväri
Linkki?
Eikös ne ompun vartijat tappanut yhden ahdistelijanaisenLinkki?
Onhan se kiva kun voit mennä vaimosi kanssa samalle puolelle.väärin, kun olen naisena naisten saunassa niin voin tuijjottaa vapaasti koska naisena mua ei voida syyttää ahdistelusta
se on ku suojaväri
Ehkä olet vaan lesbo?väärin, kun olen naisena naisten saunassa niin voin tuijjottaa vapaasti koska naisena mua ei voida syyttää ahdistelusta
se on ku suojaväri
Lapinmies meni iskettää Äkäslompolon paarilla paria hyvännäköstä kissaa. Jutteli niitä näitä ja teki seleväksi, että neitokaisella oli käynyt tuuri, olivat nääs törmänneet oikein panomieheen jonka kyvyt olivat tunnetut läpi laajan LapinmaanEhkä olet vaan lesbo?
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!