Vahva tyttö/poika olo. Onko pitänyt paikkansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ÄITI"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"ÄITI"

Vieras
Eli mulla on alusta asti ollu vahva poikaolo ja kattelenki pojulle vaatteita enkä osaa kuvitellakkaan et kattelisin vaaleanpunaista. (Tyttöä mä enemmän toivoisin jos sais päättää) mut kysynki et onko teilä pitänyt paikkansa jos on ollu selvä tyttö tai poikaolo?

Neljä edellistä piti paikkaansa, mutta tällä kertaa meni pieleen.

Olin aivan varmasti odottavinani tyttöä, oireet olivat niin poikkeavat ja mielessäni kuvittelin koko ajan tyttöä.. Ostinkin alkuraskaudessa jo vinon pinon tyttövaatteita kirppikseltä mutta kun kävimme rakenneultrassa, ei ollut ollenkaan epäselvää että tulokas onkin jälleen poika :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24563266:
Neljä edellistä piti paikkaansa, mutta tällä kertaa meni pieleen.

Olin aivan varmasti odottavinani tyttöä, oireet olivat niin poikkeavat ja mielessäni kuvittelin koko ajan tyttöä.. Ostinkin alkuraskaudessa jo vinon pinon tyttövaatteita kirppikseltä mutta kun kävimme rakenneultrassa, ei ollut ollenkaan epäselvää että tulokas onkin jälleen poika :)

:)

Meillä oli poikaolo ja poikien vaatteita, oli jotenkin mahdotonta kuvitella, että tulisi tyttö. Ehkä tähän vaikutti meidän omakin toive, mutta tyttö sieltä kuitenkin tulee, joten on vaatevarastokin mennyt vähän uusiksi.:)

Esikoisen kohdalla oli jo heti alusta asti 100% varma ,että on tyttö. Ostelin tytönvaatteita jne.. Oikeaan osui ja tyttö tuli.
Kuopuksen kohdalla olin myös alusta asti varma ,että on poika. Myös silloin olin varma ,että poika on tulossa vaikka rakenneultrassa sanoivat tytöksi.Oikeassa olin taas ja Poikahan se kuopus sitten oli.

Pikoa olo ollu kahen ekan kanssa ja ultra on sen varmistanu. Tämän mahassa olevan s.puolta ei ole arvailtu, mutta poikaolo on. Pieni pieni toive ois tytöstä, mutta melkoisen varma olen, että poika siellä lymyää :)

Kolmasti on oma olo ollut oikea. Yhden lapsen kohdalla lääkäri ultrasi vauvan moneen kertaan raskauden aikana ja naureskeli,että tyttö täältä on varmuudella tulossa. Niinpä vaan mun äidinvaisto tiesi,että poika tulee,niinkuin tulikin. :)

Yhteistyössä