Vähiten vaativa sosiaali-ja terveyslan työtehtävä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kirsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulisin että lähinnä se joka itselle on luontevinta eli jos tykkää tehdä työtä vanhusten kanssa niin se ja jos haluaa tehdä työtä vammaisten parissa... tai jos tykkää lastenhoitotyöstä...
 

Yhteistyössä