Vähitellen alkaa ärsyttämään miehen poika joka ei voi muuttaa sukulaistensa talosta pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Asuu ilmaiseksi sukulaisten omistamassa talossa. Varaa olisi ostaa oma asunto tai mennä vuokralle, pojalla on kuitenkin vakituinen työpaikka.

Ei muuten mitään tuossa ilmaiseksi asumisessa, mutta kun se talo on hometalo ja miehen pojalla on astma! Erittäin huono yhdistelmä kun täysin terveetkin sairastuu hometaloista. Mies on yrittänyt puhua pojalleen, että muuttaa sieltä pois, mutta ei tämä muuta.

Ärsyttää kun toinen ei tajua omaa parastaan ja riskeeraa oman terveytensä siinä talossa. Se talo taitaa olla niin homeinen, että parempi olisi purkaa koko höskä ja myydä tontti jollekin. Näillä sukulaisilla ei ole mitään mielenkiintoa taloa remontoida eikä taida olla rahaakaan sellaiseen. Yksi talon nurkista on painunut alaspäin ja sen huomaa sisällä ollessa.

Ja onpa tuossa talossa vielä sekin, että kun ne muualla asuvat sukulaiset tulee tänne kotipaikkakunnalle niin he majoittuvat sinne taloon ja kännäävät monta päivää. Miehen poika on välillä ollut täällä sohvalla nukkumassa kun on pitänyt töihin aamulla ja kotona porukka ryyppää. Autonsakin toi meille säilytykseen kun poika lähti itse festareille viikonlopuksi ettei vain sukulaiset ajele sillä tai kolhi sitä. Muutenkin ne sukulaiset on sen verran sekopäitä, että olisi turvallisempaa asua muualla.

Huoh, millä saisi taottua järkeä aikuisen ihmisen päähän.

Aikuisen pojan asumisvalinnoille ette pysty tekemään mitään, mutta jos hän on tulossa sohvalle nukkumaan, voitte todeta, että hänen asumisjärjestelynsä ei toimi, ja että odotatte hänen muuttavan pois kännäävien sukulaisten hometalosta, ennen kuin sohvapaikkaa tai autopaikkaa seuraavan kerran tarvitaan.

Jos poika tarvitsisi isältään hiukan apua.

Hän on täysi-ikäinen ja pitäisi tajuta oma parhaansa, mutta näin vanhempana ihmisenä olen huomannut, että ei sitä nuorena kaikkea tajua.
itsekin olin parikymppisenä aika torvelo, kun nyt elämää takaisinpäin katsoo

Jos puhe ei auta, niin hellä tönäisy. ihan vain viette pojan vaikka vuokra-asuntoja välittävään toimistoon.
katsotte asuntoja yhdessä ja autatte näin eteenpäin. jos lapsi ei saa itse aikaiseksi tätä

vaikka ikää olisi miten paljon, niin kyllä vanhempi silti voi lastaan auttaa

Ettekö voi sanoa että sen vaatteet haisee väkevälle homeelle? Yleensähän se hajukin on melkoinen ja voi kyllä rajottaa parinmuodostusta.

No kyllä hänen vaatteensa haisee. :/ Talossa vasta haiseekin joissakin kohtaa. Itsekin olen astmaatikko enkä siellä talossa pysty pitkään olemaan.

En tiedä mitä tässä oikein tekisi. Eikä poika ole 20v. vaan lähemmäs 30v.

No kyllä hänen vaatteensa haisee. :/ Talossa vasta haiseekin joissakin kohtaa. Itsekin olen astmaatikko enkä siellä talossa pysty pitkään olemaan.

En tiedä mitä tässä oikein tekisi. Eikä poika ole 20v. vaan lähemmäs 30v.
Sanokaa sille et se haisee kamalalle. Se haju on järkyttävä ja kukaan kaveri ei siitä varmasti kehtaa sanoa.