Vähäpukeisena baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MillaKajastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MillaKajastus

Vieras
Mitä aattelette jos nainen menee tän näkösenä baariin:

Anniina | Iltatyttö | Iltalehti.fi

Yks mun kaveri oli lähes tommosissa vaatteissa kun mentiin vkl baariin... Itte en kyllä kehtais (vaikka oliskin yhtä hyvä kroppa) ja muutenkin... No kylläpä se huomiota sai ja täytyy sanoo, että ei se ihan ainoo ollu... Kyllä etenkin nuoret (alle 22v) pukeutuu tosi rohkeasti...

riippuu ihmisestä. jotenkin vaan jos en tunne ja näen pukeutuneena noin ajattelen että ämmä on täys lumppu. jos taas joku kaverini pukeutuu noin niin en kiinnitä siihen huomiota. itse en lähtisi tuollaisessa asussa ulos ovesta. tosin baariin pukeudun muutenkin farkkuihin ja tennareihin.

Nam! Tämmösii enempi baareihin. Nyt siellä on liikaa kaiken maailman epäseksyissä vaatteis olevii naisia. Mut nuoret kyllä osaa: on tosi piukat farkut, tai sit just tommosta ku tossa kuvassa... Kyllä siinä hiukan vanhemmalla sedällä alkaa kuumottaa :)

Pitäs olla baarissa silleen, että jos ois sexy nainen niin sais tulla ilmaseks sisään jne. Tommosesta naisestaha vois jo maksaa. Kyl mä ainaki menisin siihen baarii jossa tietäsin tommosen typykän seisoskelevan baaritiskillä ja varmaan tarjoisin drinksunkin.

Tommoset kuteet vaan päälle niille tytöille joilla kroppa kunnossa. Ei tartte paljoo drinksui ite ostaa :)

siis kirjoitteleeko kaksplussaan (lapsi aiheisen lehden keskustelupalsta) vanhat sedät? Vai olisko tässä takana joku kotiäiti tai teini ... Kuvaa en katsonu, en arvostele ihmisiä pukeutumisen perusteella.

Yhteistyössä