Vähänkö ottaa päähän *purnausta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ystäväni on kahden lapsen yh. mielestään. Hänellä on kaksi lasta toinen 5 ja toinen 9. Hänellä on nuorimmainen päivät päiväkodissa. Joka torstai lapset menevät isälleen ja palautuvat sunnuntaina. Eli jos lapset menee nukkumaan 8 illalla niin paljon hän ei lastensa kanssa aikaa juurikaan vietä. Hän itse on kännissä, festareilla, yms. torstaista sunnuntaihin, joka viikko. Huom. hän ei käy töissä päivisinkään vaan on työttömänä kotona, jotta saa omaa aikaa. Ei ole ollut päiväkään töissä koskaan vaikka on 30. Hänellä on vara ostaa itselleen vaatteita ja ryypätä.

Meillä ei ole lasten hoitoapua koskaan. Molemmat käy töissä, kun lapset on hoidossa. Meillä on siis rahaa vähän ja oma talo. No ollaan lähdössä koko perheen voimin ruotsiin lomalle. Niin ystävä tokaisi, että onmpa joillain vara. Hänellä, kun ei ole vara lähteä minnekkään lasten kanssa. No minä sitten sanoin, että jos kävisit töissä niin olisihan sinullakin vara tai jos säästäisit parin viikonlopun ryyppyrahat. Niin hän sanoi, että jos hän ois päivät töissä niin koska hän saisi omaa aikaa. Meillä porvaireilla kun on vara arvostella (tarkoittaen minua). Hitto minähän tienaan omat rahani itse...

Yhteistyössä