Vähänkö mun mies ja sen veli on läpinäkyviä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

potkuri85

Aktiivinen jäsen
05.10.2006
4 177
0
36
Tässä on kohtapuoliin mulle tulossa polttarit, ja kaaso on melkein koko tän kk:n toisella paikkakunnalla töissä.
No ukko sano sitte toissa päivänä että *** on menossa hakemaan mun kaasoa kajaaniin (se lipsahti siltä toisen asian yhteydessä...).
Ja kaaso on mulle sanonut että ei tule enne ku puolen kuun jälkeen.
Ja miehen veli möläs saman asian ruokapöydässä ja sen vaimoke potkas sitä jalkaan heti kun se lipsautti sen...

Mulla taitaa olla ens viikolla polttarit :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Ootko varma että nuo on vahingossa sanottu??Voihan se olla että sua hämätään koko ajan puheilla ihan sata nolla...

99% varma oon. koska kaasolla on tosiaan sellanen kinkkinen juttu että se ei ihan pikkukummassa tuu tänne päin..
ja miehen työvuorolistakin oli salaperäisesti muuttunu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Ootko varma että nuo on vahingossa sanottu??Voihan se olla että sua hämätään koko ajan puheilla ihan sata nolla...

toisaalta olis kiva jos erehdyn, ku ylläri olis kuitenki niiiiiiin paljon kivempi :D

Voihan se tosiaan olla niin että sinun annetaan ymmärtää asia niin...
Olen itsekkiin kaasona ja morsian luulee lähtevänsä polttari risteilylle. Annamme hänen luulla niin

Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:

toisaalta olis kiva jos erehdyn, ku ylläri olis kuitenki niiiiiiin paljon kivempi :D

Olen itsekkiin kaasona ja morsian luulee lähtevänsä polttari risteilylle. Annamme hänen luulla niin

pitänee sulkea korvat noilta "lipsautuksilta"... :D

Alkuperäinen kirjoittaja tam-tam-tam:

Minä olen kaasona ja eilen oli polttarit, morsiamelle oli tieto hieman vuotanut että polttarit on mutta mutta viimemetreillä saatiin morsian luulemaan ettei tänäviikonloppuna ole mitään tiedossa. Ja sulhanenkin luuli eilen pääsevänsä pälkähästä kun akat mentiin heille eikä sulholle puhuttu mittään, voi sitä miesparkaa kun työpaikalleen pääsi :laugh: :laugh: