Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Heiii!! Mullakin on fetaa kaapissa![]()
Kiitos muistutuksesta :flower:
Kokeileppa joskus Rambolin yrttituorejuustoa, se on nannaa! Ja ton jääteen ottaisin mielummin persikkana. Toinen juusto mihin oon jääny koukkuun, on finalandia, tosin se menee kyl ilman keksejäkin!Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:tuc-keksejä,taco maustettua creme bonjouria ja lemon jääteetä
terveelliset yöpalat mulla...:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:TacomaustettuaWow, en ole kuullutkaan. Söin äsken jäätelöä itse :ashamed: Hyi, hyi, hyi... ja nam
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Paitsi että fjongalla luki "tomaatti-lehtisalaattia".. Mä luin sen, että tomaatti-fetasalaattia. Näköjään luin mitä halusin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:lasagnee ja tomatti-lehtisalaattia :| ei vaan oo kiva yksin nauttia sidukan kans :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:TacomaustettuaWow, en ole kuullutkaan. Söin äsken jäätelöä itse :ashamed: Hyi, hyi, hyi... ja nam
![]()
yhtää hyihyttele siellä.. syön elääkseni ja elän syödäkseni
tää tacomaustettu on pirun hyvääihan uus juttu mullekkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kokeileppa joskus Rambolin yrttituorejuustoa, se on nannaa! Ja ton jääteen ottaisin mielummin persikkana. Toinen juusto mihin oon jääny koukkuun, on finalandia, tosin se menee kyl ilman keksejäkin!Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:tuc-keksejä,taco maustettua creme bonjouria ja lemon jääteetä
terveelliset yöpalat mulla...:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:lasagnee ja tomatti-lehtisalaattia :| ei vaan oo kiva yksin nauttia sidukan kans :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
tänne sitä lasagnea!!! ja sitä sidukkaa kans!!! pjärkkele ku yksin siellä vetelet
![]()
B)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:lasagnee ja tomatti-lehtisalaattia :| ei vaan oo kiva yksin nauttia sidukan kans :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
tänne sitä lasagnea!!! ja sitä sidukkaa kans!!! pjärkkele ku yksin siellä vetelet
![]()
B)
okeiokei![]()
mun vieressä ois tilaa, ei sulla ois kans halipulaa? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:Jesh
Se oli vain elossa selviytymistä siis (minun jäätelön syönti siis
). Taidan muuten ostaa viikonlopuksi erilaisia juustoja ja sitten järjestää juustokestit. Mie voisin pistää tuon tacojutskan korvan taakse
![]()