vähänkö hyväääääää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
tuc-keksejä,taco maustettua creme bonjouria ja lemon jääteetä :p

terveelliset yöpalat mulla...:whistle: :ashamed:
Kokeileppa joskus Rambolin yrttituorejuustoa, se on nannaa! Ja ton jääteen ottaisin mielummin persikkana. Toinen juusto mihin oon jääny koukkuun, on finalandia, tosin se menee kyl ilman keksejäkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Tacomaustettua :o Wow, en ole kuullutkaan. Söin äsken jäätelöä itse :ashamed: Hyi, hyi, hyi... ja nam :D

yhtää hyihyttele siellä.. syön elääkseni ja elän syödäkseni ;)

tää tacomaustettu on pirun hyvää :p ihan uus juttu mullekkin

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
lasagnee ja tomatti-lehtisalaattia :| ei vaan oo kiva yksin nauttia sidukan kans :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

tänne sitä lasagnea!!! ja sitä sidukkaa kans!!! pjärkkele ku yksin siellä vetelet
;) :D B)

Tacomaustettua :o Wow, en ole kuullutkaan. Söin äsken jäätelöä itse :ashamed: Hyi, hyi, hyi... ja nam :D

yhtää hyihyttele siellä.. syön elääkseni ja elän syödäkseni ;)

tää tacomaustettu on pirun hyvää :p ihan uus juttu mullekkin

Jesh

:D Se oli vain elossa selviytymistä siis (minun jäätelön syönti siis :D ). Taidan muuten ostaa viikonlopuksi erilaisia juustoja ja sitten järjestää juustokestit. Mie voisin pistää tuon tacojutskan korvan taakse :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuc-keksejä,taco maustettua creme bonjouria ja lemon jääteetä :p

terveelliset yöpalat mulla...:whistle: :ashamed:
Kokeileppa joskus Rambolin yrttituorejuustoa, se on nannaa! Ja ton jääteen ottaisin mielummin persikkana. Toinen juusto mihin oon jääny koukkuun, on finalandia, tosin se menee kyl ilman keksejäkin!

kiitos vinkistä,pitääpä kokeilla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
lasagnee ja tomatti-lehtisalaattia :| ei vaan oo kiva yksin nauttia sidukan kans :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

tänne sitä lasagnea!!! ja sitä sidukkaa kans!!! pjärkkele ku yksin siellä vetelet

okeiokei :o

mun vieressä ois tilaa, ei sulla ois kans halipulaa? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

okeiokei :o

mun vieressä ois tilaa, ei sulla ois kans halipulaa? :saint:

on! tänne halit kans! kaikki mulle!

:D :saint: :saint:

Jesh

:D Se oli vain elossa selviytymistä siis (minun jäätelön syönti siis :D ). Taidan muuten ostaa viikonlopuksi erilaisia juustoja ja sitten järjestää juustokestit. Mie voisin pistää tuon tacojutskan korvan taakse :D

suosittelen ;) toinen hyvä tuorejuusto on tzatsiki mitä en ollut ennen maistanut =)

Mut jos tykkää ruohosipulituorejuustosta niin Pirkan on ainakin mun makuun paljon parempi kun creme bonjour. Tuoretta patonkia, siihen tuorejuustoa, tomaattisiivu ja tuore basilikan lehti... niiiiin hyvää!

Yhteistyössä