Vähän sitä sun tätä-- mm.oviksesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiiJane76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MiiJane76

Jäsen
19.03.2010
818
0
16
Espoo
Heippa kaikki!

Mä taidan olla moniongelmallinen tapaus, mutta kaipailisin teiltä kokemuksia ja mielipiteitä.

Elikkä olen 34v nainen, minulla kolme lasta edellisestä liitosta. Ei ongelmia raskautumisessa.

Uusi suhde. Miehellä myös lapsia. Helposti hänenkin ex raskautunut.

Me olemme olleet 2 vuotta ilman ehkäisyä. Kemiallisia raskauksia mahtunut mukaan.

Gyne totesi PCO´n. Aloitettiin aluksi tyroksiini. Joskos auttaisi muihin hormoniarvoihin. Jos ei clomit ja terot seuraa.

Kierrot 26-34 välillä. Nyt tasaantunut tuohon 30 pvän kieppeille. +/-1.

Tikutellut ovista kuukausia ja viivoja ei ole ainakaan positiivisia tullut.

Nyt kp 15 sain toooosi selkeän viivan. Ja se ilmestyi tosi nopsaan. Kp 16 plussa edelleen, tosin hieman haaleampi. Kp 16 limatulppa ja pientä nippailuja.

Kp 17 ripuli ja karsean paha olo. Oksentelua. Ja tasan ei ole oksennustauti.

Millos se ovis ohi?

Peittoja heiluteltiin kp 10-16, tosin kp 14 oli taukoa. Eli pitäis ainakin tältä osalta olla homma hoidossa, nyt vaan odotellaan, että luonto hoitaa lopun.

Onko muilla näin järkkyjä oviksen jälkeisiä oloja? Yleensä oon luullut, että ovis vasta näillä oireilla tuloillaan, mutta oonpas erehtynyt. Tiisitkin on vasta tänään kipeytyneet nänneistä..

Pitkä 2 viikkoa tulossa.. :)

Kiitos, jos jaksatte vastailla. :)

Mullei kyllä noin rankkoja oloja tule, mutta piti sanoa siihen että eihän teillä välttämättä kummallakaan isoja juttuja tavallaan "vialla" ole. Fakta on kuitenkin se, että kumpikin teistä on vanhentunut aika paljonkin, joten se vaikuttaa varsinkin naisilla tosi paljon lisääntymiseen.

Se ovis on varmaan ollu tossa kp 15-17, että oisko se nyt ohi..mutta jos sulla on epäsäännöllistä kiertoa ton pcon takia, niin varmaan kannattaa varulta heilutella sitä peittoa muutenki.

Toivottavasti tärppää :flower:

Kyllä me aaikas hedelmällisiä ollaan, ei vaan jatku nuo raskaudet jostain syystä. Nyt kyllä on kaikki tehty, jotta saatais vauva alulle. :)

Olen juonut greippimehua, ottanut foolihappoa ( multitabs ) ja peittojakin on heiluteltu.. Joskos vielä tänään ottaisi varman päälle.. ;)

Tosin valkovuoto on muuttunut huomattavasti. Joskos sitä ees enää onkaan.

Olo ollut tosiaan outo koko pvän, mutta eiköhän se tästä. Paleltaa ja välillä tulee kuuma. Tosin paleltaa enempi.. :)

Mutta odotellaan.. Pitkä on odottavan aika.. ;)

Tänään ovistesti oli negatiivinen, vaikkakin selkee viiva-- ei mikään tumma, mutta selkeä.

Valkovuoto on tosi valkoista ja kokkaremaista. Voisin luulla, että mulla on hiiva, mutta ei mulla ole- ainakaan vielä.

Nyt kp18/28-34, ja uskoisin, että kierto tulee olemaan n.30 pvää tällä kertaa.
Nippailut oli tosi vähäsiä ja yleensä tässä vaiheessa munasarjat olleet tulessa ja kävelykin vaikeaa. Mutta se tosiaan oikealla puolella, missä ainakin ultran mukaan melkein 20 "helmeä" kierron alkupäivinä. Vasemmalla tosiaan vain muutama. Ja uskon, että sieltä puolelta irtosi, jos irtosi. Ja siinä onkin mun uusin pähkäilyn aihe-- mitä jos LH- huippu tosiaan oli, mutta ovista ei tapahtunutkaan... :headwall:

Uskomatonta oikeesti tämä minun käytökseni... Voi kun saiskin ajatukset muualle.. ;)

Yhteistyössä