Vähän nolotti,ku lipsahti eilen pikku totuus väärässäpaikassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Joskus kannattais pitää kiukut mahassa, mut ku ei aina pysty.

Miehen veli oli käväsemässä meillä. Ja minulla oli jo kiire kylälle kahden nuorimman lapsen kans. No kaks seuraavaa oli tarkotus et jäävät isällesä. Et hän ottaa ne matkaan. Tämä miehen veli sano et vie ne meille et on siellä kattojia.
No ok. Mut kuka ne vie sinne. Se paikka on siinä minun matkan varrella ja mies olis joutunu vähän poikkeamaan.
Minulla oli jo suht kiire niin hermostuin
-et en mä jouda ootteleen siinä pihassa et joku tulee hakeen et katotteko te vaikko ette. Otatteko te vai ette. (niinku se yleensä on). Et se pitää olla varmaa et siellä ollaan valmiina!!!
-Tuli miehen veljelle kiire soittaan kotiin et ne tulee nyt et ottakaa ne vastaan!!

Niin ku sinne yleensä vie lapset. Niin vaikka olis sovittu niin ketään ei näy missään. Ja saa ettiä ja kysellä ja ootella et joko mä voin lähtä et voinko mä nyt niin ku jättää.... Et en mä jouda jäämään tähän katteleen ja ootteleen kovin kauaksi aikaa. Lapset mielellään menee sinne ku siellä on kavereita.
ärsyttäväää.................

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukutuulikki:
ei musta oo mitään noloa, asiahan selvis :)

Varmaan miehen veli meni lähinnä hämilleen ja pikku paniikkiin ku se ei ole monesti nähnyt et mä hermostun. Ja silloin mä olen tosissaan ;) ku mä sanon.

Vihaisena tulee usein sanottua asiat vähän turhan töksösti ...varsinkin, jos oikeasti ajattelee niin. Mutta enpä usko, että niin haittaa. Perhepiirissä. Ja ajattele siltä kannalta, että jospa tilanne nyt edes jotenkin muuttuis (tulevaisuudessa), kun tietävät, mitä työ ootte mieltä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mikäköhän tuossa oli noloa? Jos tuo oli noloa niin sitten minä en voi avata suutani enää ollenkaan...

No mä olen sitä mieltä et asioista voi puhua sievästikkin vaikka kuin oli totuuksista kyse. Et ne voi sanoa rääkymättäkin.Minua lähinnä hävetti se et hermostuin siinä itselle,miehelle ja koko suvulle samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mikäköhän tuossa oli noloa? Jos tuo oli noloa niin sitten minä en voi avata suutani enää ollenkaan...

No mä olen sitä mieltä et asioista voi puhua sievästikkin vaikka kuin oli totuuksista kyse. Et ne voi sanoa rääkymättäkin.Minua lähinnä hävetti se et hermostuin siinä itselle,miehelle ja koko suvulle samalla.

Minä en vieläkään oikein ymmärrä että miksi nolostua! En minäkään huuda, enkä (aina) puhu "rumasti", mutta sanon asiat suoraan eikä minua tuollainen noloittaisi tippaakaan!

Ei ollut noloa ja mun mielestä olisi ollut sun miehen homma viedä ne sinne jos ei kerta itse katso kun luvannut oli...mun mielestä olisi ollut noloa viedä itse muksuja sinne hoitoon jos en olisi ollut itse sopimassa järjestelystä.

Yhteistyössä