Vähän nolo juttu, mutta kynsi jäi sisälle pimperoon....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No menisin kyllä lekurille. Voi tehdä hallaa limakalvoille yms. Jos vielä lapsitoiveita joskus, niin ei hyvä, jos joku kynsi siellä estää alkiota kiinnittymästä.

no en uskalla enää kaivaa kun on niin arkana koko pipari!! mä kuolen häpeään jos oitää johki päivystykseen lähtee, eno siellä töissä...ja kai ne näkee et mulla ei oo tekokynsiä niin siinä sit selittelet...

No joo jos bilsan tunnilla ollu mukana niin ei sieltä katoa ku ulos... ja ei se sinne kohtuun huomaamatta pääse kuten joku kirjotti että voi estää alkiota kiinnittymästä.... siinä vaihees on jo aikasmoiset kivut ku kynsi vetelee kondunkaulaa pitkin :/

Hitto pullossako te jotku ootte kasvanu...

tarkotin kyllä ku huoh kirjotti...

Ja eihän se sinne jää jos sä sen pois otat...
toki tietty erikseen jos siin kynnes tuoreet liimat hollilla :D siinä onki mennä gynelle "eihän sul ois samalla liimanpoistoainetta" hahahahahah

Onko sulla käsisuihkua, saako sen jotenkin huuhdeltua sieltä pois?? Mun täytyy sanoa että joskus nuorena mulla 'katos' semmoinen kamala ekosienitampooni vastaavaan mestaan. Testasin sientä ekaa kertaa ja eihän siihen sitten sormet meinannut yltää kun tuli poiston hetki. Pitkään eri asennoissa jumpattuani sain sen revittyä pois.
En seurustellut tuolloin mutta jälkeen päin kerroin hyvälle miespuoliselle tutulle että sormi oli jo liipasimella hänen numeron kohdalla. Olisi kuulemma mielellään auttanut. Eli jos ei muuten irtoa niin soita joku muu kuin se eno apuun.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
No menisin kyllä lekurille. Voi tehdä hallaa limakalvoille yms. Jos vielä lapsitoiveita joskus, niin ei hyvä, jos joku kynsi siellä estää alkiota kiinnittymästä.

Ihan hyvä jos estää alkiota kiinnittymästä emättimeen. Et sä kyllä kotikonstein saa kynttä kohtuus mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:

no ei kai ap sitä sentään kohtuun asti tunkenut..

Yhteistyössä