Vähän naisten hygieniasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies

Vieras

Ensiksikin toivon että keskustelu säilyy asiallisena vaikka alapäässä liikutaankiin. Olen noin nelikymppinen mies, seksikumppaneita ollut elämänaikana ehkä 15-20. Aika (lue:liian) usein olen törmännyt siihen ongelmaan että menen aivan siistin naisen kanssa sänkyyn, hommassa ei mitään vikaa tai epämiellyttävää - mutta kun siirrytään asentoon "takaapäin" lehahtaa sellaiset hajut nenään että fiilikset ja kaikki muukin lerpahtaa siihen paikaan, ja meinaa oksennus tulla - siis oikeasti.
Olen keskustellut täsätä asiasta muutamankin miespuolisen ystäväni kanssa - ja kaikilla sama kokemus.

Kysymykseni liittyy lähinnä taitoon pestä alapää - en oikein usko että ongelma muusta johtuu. Kun itse käyn suihkussa niin pesen kyllä pyllyvakoni ihan kunnolla saippualla, ihan niin että sormet kuuraavat koko alueen puhtaaksi.
Ryhdyin mielenkiinnosta seuraamaan kuntosalilla sitä miten ihmiset tässä suhteessa toimivat (miesten puolella siis - en ole vielä päässyt naisten puolelle suihkuun) - hämmästykseni oli melkoinen kun huomasin että aika harva itseasiassa kädellään pesee pyllyvakoa.
Eli nyt sitten kysysisin miten siellä naisten puolella on - onko tässä oikeasti ihan tällaista pesemistaidon puutetta?

No en oo törmänny kenenkään persvakoon niin en voi sanoa mitään.
Mutta sinulle neuvoksi että nussi suihkussa, voit samalla kätevästi pesaista sen haisevan pyllyn. :xmas:

mä ehkä ennemmin luulen ainakin et baarista kun on bongattu niin syy siihen vois olla et vähän hutiloiden pyyhitään ja kun juo joutuu ramppaa usein veskissä kuitennii, mut ei toi peppupuolelle luulis vaikuttavan..

Mitäs jos kysyisit sitä niiltä kumppaneiltas? Minusta taas tuntuu ettei äijät pese mitään vehkeitään tai sit se pallihiki vaan alkaa puskea sieltä saman tien kun suihkusta pääsee pois.

Ja mua häiritsee miehen haiseva muna. samat alkkarit varmaan kolme päivää jalassa, vaikka kävis pesasemassakin välillä, niin ne samat helkutin alkkarit vetäsee jalkaan! Itse pesen paikkani hyvin ja mua ällöttää suuremmat hajut, mieto tuoksu alapäästä kuuluukin tulla. Mutta kyllä kunnolla saippuaa ja sormella läpi joka kolo että tulee puhdas.

Jaa, eipä ole kokemusta. Jos alapää haisee niin se on merkki siitä, että värkkiään pesee liian usein ja saippualla jolloin alapään luonnolliset bakteerit menee sekaisin.

Ottakaa seuraavan kerran ennen seksiä yhteinen suihku ja varmista, että partnerisi pesee pyllynsä kunnolla, voithan vaikka auttaa häntä kuuraamaan kakkosensa kunnolla.

Varmaankin että on epämiellyttävää, jos ite harrastasin seksiä miehen kanssa joka haisee niin ei tulis mitään kyllä. olen todella hajuherkkä ja muutenkin hygienia-asia on ensimmäinen mikä pitää olla priimakunnossa. Joskus naisille voi tulla iha joku tulehdus alapäähän jolloin alapää lemuaa kuin käynyt silli, tällöin kyse on ihan tavallisesta vaivasta joka on hoidettavissa ihan helposti pois.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Ensiksikin toivon että keskustelu säilyy asiallisena vaikka alapäässä liikutaankiin. Olen noin nelikymppinen mies, seksikumppaneita ollut elämänaikana ehkä 15-20. Aika (lue:liian) usein olen törmännyt siihen ongelmaan että menen aivan siistin naisen kanssa sänkyyn, hommassa ei mitään vikaa tai epämiellyttävää - mutta kun siirrytään asentoon "takaapäin" lehahtaa sellaiset hajut nenään että fiilikset ja kaikki muukin lerpahtaa siihen paikaan, ja meinaa oksennus tulla - siis oikeasti.
Olen keskustellut täsätä asiasta muutamankin miespuolisen ystäväni kanssa - ja kaikilla sama kokemus.

Kysymykseni liittyy lähinnä taitoon pestä alapää - en oikein usko että ongelma muusta johtuu. Kun itse käyn suihkussa niin pesen kyllä pyllyvakoni ihan kunnolla saippualla, ihan niin että sormet kuuraavat koko alueen puhtaaksi.
Ryhdyin mielenkiinnosta seuraamaan kuntosalilla sitä miten ihmiset tässä suhteessa toimivat (miesten puolella siis - en ole vielä päässyt naisten puolelle suihkuun) - hämmästykseni oli melkoinen kun huomasin että aika harva itseasiassa kädellään pesee pyllyvakoa.
Eli nyt sitten kysysisin miten siellä naisten puolella on - onko tässä oikeasti ihan tällaista pesemistaidon puutetta?

niin ja pakko sanoa että kyllä teistä miehistä tuleva haju niin yök... :$ mutta ei oo kyllä koskaan jääny nuon paljon häirittee..ja toiseks sä olet sille naisellekki vain pano, niin ehkä sitä ei niin kiinnosta miltä tuoksuu? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa, eipä ole kokemusta. Jos alapää haisee niin se on merkki siitä, että värkkiään pesee liian usein ja saippualla jolloin alapään luonnolliset bakteerit menee sekaisin.

Kerta viikkoon saunassa, käsihaalealle vesikuupallisella. Näin on hoidettu alapäätä. Ei ole hajuja, ei tulehduksia, ei matoja, ei tauteja, ei mitään.

Tarkoitatko ny paskanhajua vai emättimestä tulevia hajuja? Jälkimmäinen ei ihan yksinkertainen oo kuitenkaan...ei siihen saippuat auta. Monilla naisilla heti menkkojen jälkeen se epämiellyttävä haju menee parissa päivässä ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja totta:
Varmaankin että on epämiellyttävää, jos ite harrastasin seksiä miehen kanssa joka haisee niin ei tulis mitään kyllä. olen todella hajuherkkä ja muutenkin hygienia-asia on ensimmäinen mikä pitää olla priimakunnossa. Joskus naisille voi tulla iha joku tulehdus alapäähän jolloin alapää lemuaa kuin käynyt silli, tällöin kyse on ihan tavallisesta vaivasta joka on hoidettavissa ihan helposti pois.

Mut jos on tulehdus ni ei kai sillon tee mieli kölkkiä kenenkään kanssa.

Kokeilkaapas suihkun jälkeen raapia persvakoa tai varpaitanne. Vaikka kuinka jynssäis niin sormet haisee kamalalta! Ja ei ole tapana, sen verran kuitenkin kokeillut että tiedän mistä puhun!

Yhteistyössä