vähän inhottava kysymys, mut jos joku tietäis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
mulla on sellaiset pillerit käytössä, joiden aikana saattaa olla vuotoa milloin tahansa tai sitten ei ollenkaan. joten oon ajatellut, että nyt taas on tiputellut.
mut yöllä huomasin että pissaamisen loppuvaiheessa sattuu. tässä päivällä olen sitten yrittänyt tajuta mistä vuoto tulee eikä se kai olekaan sitä mitä epäilin, vaan pissan mukana ja muulloinkin.
mulla on ollut pari kertaa virtsatulehdus ja se kipu on ollut jatkuvaa ja koko ajan tuntuu että ois muka vessahätä.
tää ei tunnu siltä. googletin ja kaikki ekat linkit oli jostain virtsarakon syövästä. mutta ihan syöpäyhd. sivulla luki, että sitä on tuskin ollenkaan alle 40v naisilla. ja mä olen alle 30v. täällä ei pääse lääkäriin kuin pää kainalossa... onkohan tää kuitenkin virtsatietulehdus..? tai jotain muuta josta jollain ois tietoa..?

Käy päivystyksessä jättämässä pissanäyte, sairaanhoitaja voi kattoo siitä sen pikatestin, ei tarvi läkäriaikaa. Mut outoa on kyllä jos sulla tulee sitä verta ilman että pissaat. Mulla veri on aina ollut pissan seassa. Siis silloin kun on ollut vti.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No jos vaikka ensialkuun rupeat juomaan tosi paljon, ja jos silti oireet vaan jatkuu vielä huomennakin, niin sitten kyllä menet sinne lekuriin :whistle:

mä juon paljon vettä. limsaa ja mehuja en ollenkaan. näin kesällä on vesipullokin mukana. kyllä mä meinasin huomenna sinne soittaa, mutta kun täällä ei vaan aikaa varata, vaan hoitajat puhelimessa päättää saako aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Käy päivystyksessä jättämässä pissanäyte, sairaanhoitaja voi kattoo siitä sen pikatestin, ei tarvi läkäriaikaa. Mut outoa on kyllä jos sulla tulee sitä verta ilman että pissaat. Mulla veri on aina ollut pissan seassa. Siis silloin kun on ollut vti.

onkohan toi mahdollista..? no täytyy kai soitella heti aamusta onnistuisko. aina on pitänyt olla lähete labraan, että ne tekee mitään.

Yhteistyössä