V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mites tämä kääntyis :
mieheni lähti ostamaan jäätelöä .
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mites tämä kääntyis :
Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:Minä en mitään muuta inhoa niin paljon kuin tätä mukahauskaa mukaviroa, jota tungetaan nykypäivänä jopa hääpuheisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:Minä en mitään muuta inhoa niin paljon kuin tätä mukahauskaa mukaviroa, jota tungetaan nykypäivänä jopa hääpuheisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:Minä en mitään muuta inhoa niin paljon kuin tätä mukahauskaa mukaviroa, jota tungetaan nykypäivänä jopa hääpuheisiin.
tää on helppo : läpäläpäläpä blaah. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mites tämä kääntyis :
nöfnöf läks hankkima kylmänami
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:Minä en mitään muuta inhoa niin paljon kuin tätä mukahauskaa mukaviroa, jota tungetaan nykypäivänä jopa hääpuheisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:Minä en mitään muuta inhoa niin paljon kuin tätä mukahauskaa mukaviroa, jota tungetaan nykypäivänä jopa hääpuheisiin.
![]()
*tippu tuolilta*