vähän hölmö murhe..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mies hakee pojan kohta mummulasta kotiin ja mä makaan sängyssä nenäliinojen keskellä niiskuttaen ja niistäen. olo on kamala, paleltaa ja päätä särkee ja todennäkösesti huomena saan kuurin poskiontelotulehdukseen,hirvee paine päässä.
ja se murhe:
mun 3vuotias lapseni ei ole koskaan nähnyt mua kipeenä ja mä oikeesti mietin et hätääntyyköhän se :ashamed: kun äiti ei jaksa eikä pysty eikä kykene :ashamed:
tokihan sen nyt täytyy nähdä herranjestas nuhanen ihminen,mut tajuskohan kukaan mun pointtia :ashamed:

mites muuten oletteko vieneet lapsen/lapset hoitoon jos olette itse sairaana?

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mies hakee pojan kohta mummulasta kotiin ja mä makaan sängyssä nenäliinojen keskellä niiskuttaen ja niistäen. olo on kamala, paleltaa ja päätä särkee ja todennäkösesti huomena saan kuurin poskiontelotulehdukseen,hirvee paine päässä.
ja se murhe:
mun 3vuotias lapseni ei ole koskaan nähnyt mua kipeenä ja mä oikeesti mietin et hätääntyyköhän se :ashamed: kun äiti ei jaksa eikä pysty eikä kykene :ashamed:
tokihan sen nyt täytyy nähdä herranjestas nuhanen ihminen,mut tajuskohan kukaan mun pointtia :ashamed:

mites muuten oletteko vieneet lapsen/lapset hoitoon jos olette itse sairaana?

ei ole koskaan ollut mahdollisuutta, keuhkokuumeessakin oli vaan pakko jaksaa.

Tajuan kyllä. Samanlainen hätä mulla oli kun muutaman vuosi sitten makasin keuhko-osastolla pari viikkoa.
Lapsia oli kauhee ikävä ja kun ne tuli poikkeemaan niin mä purin huulta että en itkis koko vierailun aikaa...
Ja kun mä näin et lapset oli tippa jutuista ym aikas mietteliäitä.

Eiköhän sen lapsen ole sit nyvviimeistään korkea aika nähdä kipeä äiti :) . Et sä sitä joka kerta voi muualle laahata, kun itte olet kipeä.

Mitä "pahaa" siinä on, jos laps näkee sut voimattomana? Tuon ikäinen jo ymmärtää, kun selität, että äiti on nyt hiukan sairas, eikä pysty toimimaan esimerkiksi apinana sirkusleikissä... :whistle: :hug:

tarkotin ihan kunnallista hoitoa missä on päivisin kun mä olen töissä,en sitä et esim.mummulle sysäisin.. :|

onhan sen korkee aika nähdä mut sairaana eikä siin mitää,meinasin vaan et onkohan se moksiskaan vai huolestuuko? pienten mietteet kun voi olla välillä aika korkeelentosia :D

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
tarkotin ihan kunnallista hoitoa missä on päivisin kun mä olen töissä,en sitä et esim.mummulle sysäisin.. :|

onhan sen korkee aika nähdä mut sairaana eikä siin mitää,meinasin vaan et onkohan se moksiskaan vai huolestuuko? pienten mietteet kun voi olla välillä aika korkeelentosia :D

Noi pienten suhtautumiset on aika usein äidin omasta suhtautumisesta kiinni. Eli kun itse koitat suhtautua asiaan reippaasti, niin kyllä se siitä.. :D

Ja kun kerran sairaana olet, niin vie nyt hyvä ihminen lapsesi sinne kunnalliseen hoitoon, kun hän siellä ilmeisesti muutenkin käy.

Laps hoitoon ilman muuta ja voihan laps hyvinki hätääntyä, sit vaan kerrotaan rauhallisesti et nyt on äiti vähän kipee ja äitin annetaan huilata ja kattoa rauhassa vaikka telkkaria (jos sellanen on mahdollista)

Yhteistyössä