Vähän harmittaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo

Vieras
Miehellä on menneisyydessä yksi todella traaginen tapahtuma, jota hän ei ole vielä käsitellyt. Nyt tämän kevään aikana olen huomannut, et mies on pikku hiljaa alkanut käsittelemään tätä asiaa. Tällä viikolla sitten myönsi et hän tarvitsee apua tämän asian käsittelyyn. Eilen sitten soitin ensin perheneuvolaan ja kysyin et mistä voisin saada apua miehelleni. mies siis itse pyysi et minä hankin hänelle apua. No minä sain sit perheneuvolasta yhden psykologin nimen kehen voin ottaa yhteyttä. Minä soitin sinne psykologille ja mies sai sinne ajan ens viikolle.
No illalla sitten sieltä perheneuvolasta soitettiin miehelle et he ovat ajatelleet et olisi hyvä jos menisimme sinne lasten kanssa ja käsiteltäisiin heidänkin kanssa tätä asiaa. Mies sanoi heti sinne, et hänen mielestään lapsia ei tarvitse tähän ottaa mukaan, koska ensinnäkin meillä ei ollut vielä lapsia kun tämä asia on tapahtunut ja lapsemme ei edes tiedä tästä asiasta mitään. ja kaiken lisäksi meidän vanhin lapsi on 4 vuotias. Mä en todellakaan ymmärrä et miks lapset pitäis sinne ottaa mukaan.
Silloin kun soitin aamulla sinne perheneuvolaan sanoin sinne, et aluksi halutaan et mies saa yksin puhua asioistaan ja saa käsiteltyä tämän asian loppuun ja sen jälkeen voidaan tulla yhdessä miehen kanssa (minä ja mies) käymään siellä yhdessä, koska tietenkin tämä asia on jonkin verran vaikuttanut meidän parisuhteeseenkin, kun mies on alkanut käymään sitä tapahtumaa läpi.
Mut mua kyllä nyt harmittaa niin suunnattomasti, kun eilen illalla mies alkoi sit perumaan sitä et kannattaako hänen nyt sittenkään mennä sinne psykologille jos lapsetkin vedetään tähän mukaan. Miehelle tämä on muuten ollut rankkaa ja nyt kun halusi itselleen apua.
Nyt sit tuli tälläinen asia, et lapsetkin halutaan terapiaan mukaan. ja kun minä en edes ymmärrä minkä takia..

Yhteistyössä