vähähiilarinen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostunut!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostunut!

Vieras
kiinnostas... tyhmä kysymys mutta syödäänkö siinä "normaalin" ruokarytmin mukaan? eli 4-5 keraa päiväss? entä ne annokset? siis syödäänkö ihan vaan tavallisia annoksia?

tyhmiä kysymyksiä, mutta olisin kyllä kiitollinen kun joku vastais.. ja alkaako tuloksia eli laihtumista tulla sit piankin??

mulla ainakin 5 ateriaa päivässä. Ihan muuten tavan annoksia, mutta mä syön kolmasosa kylmiä kasviksi, kolmasosa lämpimiä kasviksia ja kolmasosa protskuja. Paino tippuu HYVIN! Alkuun oli kyllä ainakin mulla vaikeeta olla ilman leipää.

Mulla on tällä hetkellä menossa virtuaaliraskaus. Neljättä päivää olen nyt virtuaaliraskaana. Raskausdiabetesruokavaliolla painoni tippui ekassa raskaudessa 18 kiloa ja tokassakin 10 kiloa.

Rajoitan hiilareiden määrää, mitään muuta oikeastaan en. Rasvaa en muutenkaan hirvittävästi syö, pikemminkin rasvaherkut ovat olleet aina myös runsaasti hiilareita sisältävää, joten ne on poissuljettu. Joten todennäköisesti saan aikaan myös kalorivajeen, vaikka energiapitoisuuksia en mietikään.

Päivittäinen hiilarimääräni:
aamupala 30 g
välipala 10 g
lounas 50-60 g
välipala 20 g
päivällinen 40-50 g
iltapala 30 g

Näillä mennään. Virtuaaliraskaus siksi, että muuten motivaationi on tasan nolla. Kun ajattelen, että lapsi kärsii, saatan ehkä onnistua. Ajatusketjussa on jopa perää. Tosiasiassa lapseni viime kädessä kärsivät, jos äiti kuolee liikalihavuuteen.

Yhteistyössä