vähä nolotti mennä lekurille tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohhoh

Vieras
taapero kaatui aamulla ulkona ja sen jälkeen kauheesti arasteli kättää. no seurasin tilannetta et ei liikuta kättä ollenkaan ja jos vähäki käsi liikahtaa niin huuto tulee.no poika meni päiväunille ja heräs, seurasin vielä sitä käden toimintoa, poika roikotti kättä vaan vieres, kämmen liikkui mutta heti kun yritti nostaa kättään niin käsi ei noussut ja poika vaan huusi.lähdin sitten lääkäriin, ajattelin että käsi on sijoiltaan. päästiin lääkärille, niin kappas, käsi oli ihan kunnos, liikutteli kättä ihan normaalisti.sanoinki sitten lääkärille kun lähdimme että anteeksi tämä turha käynti, mutta kun vielä olimme lähdössä lääkäriin, niin poika huusi kuin hyeena ku puettiin ja kun kättä piti laittaa hihaan.matkalla lekurille tuli joku ihme parantuminen...vähä kyl hävetti, tuli sellanen olo, ettei lääkäri uskonu mua et oli käsi tosissaan ollut kipeä.no parempi mennä lääkärille liian ajois kuin liian myöhään. nii joo, päästiin vielä jonon ohi, ku lääkäri ajatteli asian olevan kiireellinen.

Mulle on ainakin lääkäri sanonu et kun ollaan alle 3v puhumattoman kanssa lääkäriss käyty et koskaan ei ole turhaa mennä lääkäriin! ja vaikka osaiskin puhua mutta ei voi olla varma aina kaikesta.

Mun pojalla ollut flunssaa ja perjantaina katsoin, että nyt alko korvatkin sitten vuotamaan märkää ja haisi vaikulle.
No mentiin lekurille ja ihan siistit korvat oli, eikä olleet puhenneet itsestään. Eli poika oli todennäköisesti kuolannut omille käsille, jonka jälkeen räpeltäny korviaan.

No eihän sitä tarvi hävetä. Harmi, jos lääkäri on antanut sellaisen kuvan, että turha käynti.
Vaikka tiiän kyllä, että joskus tuntuu, että tulinkohan tänne nyt ihan turhaan vain. Mulla oli tuon kuopuksen synnytyksen alun kanssa hankalaa, kun aina monta tuntia supisteli kipeästi ja kerran kävinkin näytillä ja ne loppu ne supistukset kun olin matkalla. Harmitti silloin kyllä, mutta onneksi meillä se neuvolatäti ei näyttänyt harmistustaan siitä, että joutui näkemään hieman vaivaa sen kans, että sai minut mahutettua sinne muiden asiakkaitten väliin yllärikäyntini takia..

No voi hitsi noita pikkuisia ovelia naperoita. Meidänkin poika välillä teeskentelee (?), että jalka on kipeenä. "Ei voi kävellä". Ja vähän aikaa kun sitä sylittelee ja puhaltelee jalkaan, niin seuraavassa hetkessä se kirmasee ympäri kämppää kuin ei olisi koskaan aikaisemmin juoksemaan päässyt. :headwall: Ehkä sillä joskus on oikeasti esim. vetänyt suonta jalasta, kun on valittanut ja itkeskellyt ääneen. Ja sitten hän onkin huomannut saavansa mukavasti lohdutusta, kun vähän valittaa ja käyttää sitä sitten jatkossakin hyödykseen. ;) Mutta kun ei aina tiedä onko vaiva oikeasti niin vakava kuin antaa ymmärtää ja itse olen sitten jo melkein kännykkä toisessa kädessä varaamassa aikaa lääkäriin. Ja meidän pikku oveluudella on siis ikää vasta 2,5 vuotta. :)

meille taas lekuri kerran väitti ettei tytöllä mitään limaa keuhkoissa ole,kirjoitti siinä sitten reseptiä kuivaan yskään...kunnes tyttö yski ja oksenti mahtavat limat lääkärin lattialle.Meni resepti uusiksi.

Meillä kävi kesällä vähän samanlailla.Tyttö tippui jatkettavasta.Heti huusi kun vaatteitakin puki.Ja "roikotti" kättään.Lähdin kanssa viemään lääkäriin (istuimenkin vöitä kiinnittäessä/aukaistessa huusi).Lääkäri tutki kättä eikä siinä ollut mitään.Parani kanssa yhtäkkiä.Vähän kitisi kun sitä tutkittiin.Laitoin kotiin päästyämme päikkäreille ja sen jälkeen liikuttikin sitä ihan normaalisti.
Mut mua ei kyllä yhtään hävettänyt:)

lääkäristä tuli mieleen että kerran meidän poika(n.1v)osas sanoa vain huugi.Sitä se hoki joka paikassa.No kerran lääkärissä kun pojun keuhkoja kuunneltiin se nappas stetoskoopin kuunteluosan käteensä ja sanoi siihen"huugi"mahtoi ottaa lääkärin korviin..mulla oli naurussa pitelemistä..

Yhteistyössä