Vaginahieronta villitys leviää!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Naiset ovat enenevissä määrin kääntyneet orgasmimeditaation puoleen toiveena parantaa seksielämäänsä ja saada parempia orgasmeja.

Käytännössä naiset osallistuvat masturbointikurssille, jolla luvataan "laajempaa tietoisuutta, parempaa intiimisyyttä suhteissa ja yleisesti ottaen parempia orgasmitaitoja."

Tyypillisessä orgasmimeditointisessiossa kouluttaja hieroo naisen vaginaa 15 minuutin ajan. Muut ryhmäläiset istuvat ympärillä "pesämuodostelmassa" ja saattavat jopa osallistua hierontaan.

Ennen koskemista naisen sukupuolielimeen, kouluttaja kuvailee niitä tarkasti, kertoen muun muassa väreistä, tekstuurista ja muodosta.

Orgasmimeditaatio on kasvanut laajaksi ilmiöksi - kouluttajia on jo 10 000 ympäri maailmaa ja pelkästään Englannissa 2000.

Orgasmimeditaatio on sanfranciscolaisen Nicole Daedonen keksintö. Yksi sessio maksaa 190 euroa.
 
vierailija
Hahhah, ei jumalauta.

Kouluttaja hieroo vaginaa ja muut istuu ympärillä pesämuodossa ja osallistuu hierontaan. Vetäjänä joku möhömaha äijä joka hieroo ja hinkaa turpeisin käsin naisten vaginoita, kun ei ole aijemmin eläissään päässy tolla saralla naista lähestymään niin tadaa, yhden perverssin toive toteutettu tämmösellä ns. naamioinnilla. Sit aivopestään, että parannan seksielämäänne ja meininki sama kuin uskonlahkoporukoilla.
 
vierailija4444
Siis miten tuo auttaa saamaan orgasmin kun tuntematon hieroo pillua ja muut vahtaa vieressä. Ei hyvää päivää. Ällöttävä ajatus enkä ikinä haluaisi osallistua tuollaiseen. Mun pillua ei saa hieroa kuin oma mies.
 
vierailija
Vaginahieroja oli ammattinimike ennen dildon keksimistä. Voisin mielelläni aloittaa samanlaisen busineksen ... tänne vain pillut, kyllä se orgasmi saadaan aikaan vaikka sähköshokeilla, jos ei luonnollisesti tule :)
 
9mmmm
No MÄ olen tietty hionut tuon itselleni sopivaksi.
noniin :) olisko tuo sitten hyvä heille koulu siis se pelkkä ajatus siitä vai mistähän sitä tietää jos joku ei opeta niin emmä tollasta mahottomana pitäis . tai sitten etsii kumppanin jonka kaa harjoittelee kun tunnustelee ja kokeilee mistä tykkää. ehkä tuon sitten enemmän seksuaali seikkailijoille tarkoitettu joita tuo fantasia kiihottaa tai jotenkin muuten. kaiken laistahan sitä löytyis. Mut yks juttu on tosi omituinen muistakko kun puhuit miehistä vaipoissa ja pökäleetsiellä ja sitä jäin ihmettelee sä silti pysytyisit runkkaamaan heitä. ei kyl ite pystyis jos jollain naisella ois vaipassa luirut huh
 
noniin :) olisko tuo sitten hyvä heille koulu siis se pelkkä ajatus siitä vai mistähän sitä tietää jos joku ei opeta niin emmä tollasta mahottomana pitäis . tai sitten etsii kumppanin jonka kaa harjoittelee kun tunnustelee ja kokeilee mistä tykkää. ehkä tuon sitten enemmän seksuaali seikkailijoille tarkoitettu joita tuo fantasia kiihottaa tai jotenkin muuten. kaiken laistahan sitä löytyis. Mut yks juttu on tosi omituinen muistakko kun puhuit miehistä vaipoissa ja pökäleetsiellä ja sitä jäin ihmettelee sä silti pysytyisit runkkaamaan heitä. ei kyl ite pystyis jos jollain naisella ois vaipassa luirut huh
Mulla on nokka (siis nenä) jonka saan suljettua kun en halua haistaa. Pökäle menisi, löröt eivät.

Mutta tosiaan, mä suosittelen tuota hierontaharjoittelua oman partnerin kansssa. Kun ei se opettajakaan kaikkea voi tietää. Jokainen nainen on erilainen.

Sit taas, jos haluaa kimppakäpälöintiä, pääsee halvemmalla kun menee pippaloihin Willilään.
 
9mmmm
Mulla on nokka (siis nenä) jonka saan suljettua kun en halua haistaa. Pökäle menisi, löröt eivät.

Mutta tosiaan, mä suosittelen tuota hierontaharjoittelua oman partnerin kansssa. Kun ei se opettajakaan kaikkea voi tietää. Jokainen nainen on erilainen.

Sit taas, jos haluaa kimppakäpälöintiä, pääsee halvemmalla kun menee pippaloihin Willilään.
huh aika tough lady sitten oot :) kyllä monta puolta eihän sillä asialla kyllä tarvii rahastaakkaan senkun joku järkkää omaan kämppäänsä näin hierot orkkuja kurssin ja se ei maksa mitään.
 
"sama mies"
"katson raunioituneiden/asiassaan varmojen ja ehdottomien tyttöjen puoleen, joiden kiinnostus on ylitsevuotavaa vaginahierontaa ja salassa ilmi niin ja mitä muutakaan ja missä - Katso Jumalani Puoleemme ja auta meitä olemmeko oikealla tiellä mutta olemme tarvitsevina - miehenä koen asiassa oikeutta pysytellä salassa"
 

Yhteistyössä