vävy ""vonkaa""

• Viestiketjun aloittaja 52v anoppia
  • Ensimmäinen viesti
52v anoppia
Vävyni on melko komea 30v mies ja vonkaa minulta panoa! Tyttäreni ei tietenkään tiedä, enkä aio kertoakaan hänelle. Viime kesänä se alkoi mökillä, kun perkasin kasvimaata bikineihin pukeutuneena. Olen hyvässä kunnossa salitreenien vuoksi, joten en piilottele mitään! Hieman rehevä rinnoista ja pyllystä, kuten ikäiseni ovat.

Mikä siis huolena: No pelkään, että päästän hänet panolle, kun tilaisuus tulee...

Oiva
Mikset antaisi pilluasi pojalle? Teidän salaisuutenne ja molemmat nauttivat joten anna palaa. Hieman punaviiniä, seksikästä päälle ja viereen istumaan. Käsi polvelle ja hellä suudelma ja antakaa luonnon tehdä loput... Raskaaksikaan tuskin enää tulet (?) joten ei ole siitäkään katastrofistakaan pelkoa. Ota nuoren miehen melaa mekkoosi ihan rauhassa.

Vonkaus
Anna mennä vaan.
Ei se siitä kulu ja saa vävypoika varmaan kunnon pillua.
Nautintokin on suuri kun saa maistaa sitä kiellettyä hedelmää.
Varmista kuitenkin, ettei käytä sitä kiristykseen, sellaistakin kun on liikkeellä.

Notty
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?? Kaikki on iha et joo mene ja nai sitä, vitut miehesi tunteista, saati sitten tyttäresi. Kunhan mies saa mitä haluaa... Just niin. Älä tee sitä, siitä seuraa vaan pahaa ennemmin tai myöhemmin.

Notty
Itseasiassa ei kelpaisi,olen varattu. Ja vaikka haluaisikin, kuuluisi ajatella muitakin. Nykyihmiset vaan tuntuu olevan kaikki sellaisia sikoja et ajatellaan vaan itseä ja omia tarpeita...

minä
valitettavasti ihmiset ovat näin! Mitään takuita tässä elämässä ei ole, vaikka olet varattu. Kaikki on mahdollista ja voi tapahtua vaikka mitä...kuten anopille joka odottaa etä sais nussia vävyn kanssa!

Notty
Toisin kuin eräillä, minulla on itsehillintää. Enkä halua aiheuttaa surua rakkaalleni, koska rakastan häntä. Joka kaiketi, tuollainen rakkaus ja rehellisyys, on vieras käsite joillekin teille sijoille jotka pettävät miehiään ja vaimojaan.. Elämiensä rakkaimpia ihmisiä.

minä
Itse hän kirjoitti näin ”No pelkään, että päästän hänet panolle, kun tilaisuus tulee...” Eli anoppi käy itsekin kuumana ja odottaa että tulisi sopiva tilaisuus mutta hän ei uskalla itse tehdä aloitteen vai odottaa että vävy sen tekee silloin on paljon helpompaa.Yksi kunnon pano anopin kanssa ja välit pysyvät kunnossa. Ei tarvitsee olla niin tiukkapipoinen. Elämme vaan kerran täällä. Ja jos sinulla on itsehillintää niin ”vahinko” voi myös sattua sinullekin.
Mutta älä silloin ota kaikki niin vakavasti vaan ota ilo irti ainakin kerran. Illanjatkoa sinulle ja ajatuksille… :))

Mies
Anoppi sen itse päättää antaako vai ei. Kyllä varmaan tekee mieli. Niin kuin kerran yhdessä netti sivulla sai kirjoittaa omia (eroottisia)tarinoita. Kävi vävy anopin kanssa tekemässä temput ja tytär kysyi seuraavana päivänä että miksi äiti on niin iloisella päällä kun yleensä on äkäinen. Ei vävy kertonut totuutta. :) paljon on varmaan tapahtunut noita että anoppi ja vävy ovat olleet sängyssä ja tulee tapahtumaan. Kuinkahan moni tälläkin hetkellä unelmoi just siitä.

appiukko
Voi perse. Ensin pilaat tyttäresi elämän ja sitä kautta vävysikin ja heidän mahdollisen perheensä. Ja jos jäät kunnolla nalkkiin niin voit vetää omasikin viemäristä.

Jos niin paha puute on, niin älä sotke lähimmäisiäsi asiaan.

Hyvässäkin tapauksessa saatat elää yksinäisenä ruikuttavana ämmänä myöhemmin.

Salaisuudet kato on semmoisia, että jos enemmän kuin yx tietää niin ne tuppaa leviämään.

onhan
Vävyn vonkailuun olisi anopilla hieman kimmellystä on vävylleen antanut ja siksi nytten vävypoika yrittelee saada anopilta
rakkautta
Sanoisin että anoppi kun on kiinostonut vävystään antaisi tuntemukselleen periksi.
Anoppi kirjoittele sitten kuinka se sujui teiltä ja missä avauduit ensikerran vävyllesi.

Pera
Meillä on edennyt jo siihen pisteesen että anoppi pyytää saunaan selkäänsä pesemään enkä ole kieltäytynyt hommasta.Voitte vaan kuvitella miten kyrpäni alkaa reakoimaan kun selkänsä kääntää. Anopilla on jonkinasteinen itsepaljastusvietti joka meikäläisen kannalta on varsin hyvä ja mikäs kroppaansa esitellä kun muodot on juuri kohdallaan.Ei varmasti mene kauaa kun saan maistaa vakoa...

Yhteistyössä