Väsymys viikolla 30

• Viestiketjun aloittaja krooh
  • Ensimmäinen viesti
krooh
Muita? Iskenyt yhtäkkiä ihan järjetön väsymys, melkein päivittäin nukahdan pariksi tunniksi, vaikka nukun tosi pitkät yöunet=jotain 10h. Neuvoja mistä voisi johtua? Syön rautaa, joten ei pitäisi siitäkään johtua.

pollerolle
Sama vaiva meikäläisellä (rv 30).Yöllä nukun noin 8h ja päivällä nukun ainakin yhdet ellen jopa kahdetkin tunnin tirsat.Minulla hemppari 114 eli saattaa johtua siitäkin mutta eivät vielä ole laittaneet rautakuurille.

Alkaahan tuo loppuraskaus jo viemään veronsa :) päiväunet on otettava jo päivittäin, on pitänyt ottaa tirsat juuri viikolta 30 lähtien. Ja joka päivä vain tuntuu väsyneemmältä... Mutta onneksi on aikaa ottaa tirsat :D

Eikä miulakaan tosiaan pitäisi raudanpuutteesta olla kyse, kun hemppari on ihan ok.

jossu + pirpana 31+3

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut. Minullakin alkaa nyt 30. raskausviikko ja olen ollut tänäänkin ihan poikki. Ja kiukkuinen. Kiukutus johtuu lähinnä kypsymisestä tähän raskauteen kun ei mitään jaksa tehdä ja lisäksi kun tuntuu, ettei kukaan huomio millään tavalla sitä, että olen raskaana. Töissäkin pitäisi vaan loppuun asti jaksaa niin kuin ennenkin.

Hemoglobiinin pitäisi minullakin olla ihan ok. Kai tämä loppuraskaus vaan alkaa jo painaa? Edellisissä raskauksissa taisin olla tässä vaiheessa jo vieläkin väsyneempi.

Sama juttu oli miullaki varmaa jostain27 viikosta 32 viikolle ihan tajuton väsymys. Nyt taas oon huomannu, että menee päiviä ilman tirsojakin ja välttämättä ei tartte edes pitkälleen käydä päivällä. Nyt on tullu joku ihme pirteys vaihe vuorostaan. Hyvä niin. Toivottavasti tää kestää ;)

krooh
Onpa kiva kuulla muiden kokemuksia. Itse olen myös aivan kurkkuani myöten täynnä tätä odotusta, maha on jo tosi iso ja on niin älyttömän hankala olla ja liikkua! Varmaan ainakin osittain siitä johtuen olen välillä melko helposti ärsyyntyvä...mutta tuntuu vaan että haluais niin kovasti tuon vauvan jo pihalle tuolta mahasta! Ja kaiken lisäksi on hirveä kaipuu kunnon hikilenkille, jotka on supistusten takia kielettyjen listalla :'(

sama homma täällä,jaksaa sitten väsyttää jatkuvasti.
mulla hemot oli 105 vaikka otan tuplana rautaa,voi varmaan johtua siitäkin.
lisäks kun saa ravata öisin vessas eikä saa nukuttua putkeen ikinä ku max.4h...
sais syntyy jo.... B)
Mary-83 rv 29+5

täällä ollaan viikolla 33 ja kans väsyttää välillä hirveesti vaikka oisin heräny vasta yö unilta mut yötkin ovat sitä vessassa ramppaamista ja päivät 1.w tytön ja 2.w pojan hoitamista vaikka onhan siinä mies kaverina =)
mulla rauta arvot oli 122 kun kävin neuvolassa nyt keskiviikkona ja sf-mitta oli 30 eli mahakin on aina eessä ja vauva potkii kovasti :LOL:
kovasti meinaa tuo imurointi väsyttää että mennee sen jälkee heti voimat,
mulla la 4.7-07<br><br>

Yhteistyössä