Värinpoisto ei tehonnut yhtään mustiin hiuksiin :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oliko ihan jauhe+vetysekoitus? Saattaa olla myös, että jauhemössö on kuivahtanut hiukseen-> ei tehoakaan silloin. Lisäksi paksu ja lasimainen hius imee ainetta reilusti enemmän kuin ohut hius. Väripoisto pitää aloittaa AINA värjätyimmästä osasta, eli yleensä pituus ja latva ovat tummimmat. Tyveen ei ainetta pitäisi laittaa, koska päänahan oma lämpö edesauttaa vaalentumisessa ja tyvestä tulee aina keltaisen oranssi.

No homma jatkuu, nyt on punainen shake it väri päässä, MUTTA se oli ihan sellaista klönttistä :O

sekoitin kyllä riittävän kauan. Ootteko käyttäneet niitä? Millaisia niitten kuuluis olla?

Mitä ainetta sä käytit värinpoistoon? Tässä juuri ite mietin että
a) mahtaako tosiaan lähteä kun on monta kerrosta
b) uskallanko itse edes yrittää vai pitääkö mennä kampaajalle
c) millä aineella uskaltais lähtee kokeilemaan

Alkuperäinen kirjoittaja Kylmäkkö;28612625:
Mä olen kampaaja. En ole pahemmin noita kaupanvärejä käyttänyt :).

No isken kimppuun sitten heti jos näin on! :D

mitä luulet, lähtisköhän edes vähän pois jos kampaajalla kävisin, mustaa arviolta 7 kerrosta latvoissa. On pitkät ja todella karheat paksut hiukset, en tiedä kuinka edes onnistuisi kotona kokeilla, että saisko tasaisesti ainetta laitettua.

Vai pitäiskö vaan malttaa kasvattaa tyvestä omaa (ruskea) ja ehkä raitoja sitten pikkuhiljaa laitattaa?

Nythän on muotia latvavärjäykset, joissa latvaa vaalennetaan ihan vaalennusaineella ja miedolla hapetteella. Tyvi jätetään tummemmaksi. Tällaisella tekniikalla moni liian tummahiuksinen on päässyt vaaleampaan suuntaan :). Pituutta ja latvaa voidaan sävyttää kevytsävytteellä tai vaikka pigmenttihoitoaineella :).

Alkuperäinen kirjoittaja Kylmäkkö;28612666:
Nythän on muotia latvavärjäykset, joissa latvaa vaalennetaan ihan vaalennusaineella ja miedolla hapetteella. Tyvi jätetään tummemmaksi. Tällaisella tekniikalla moni liian tummahiuksinen on päässyt vaaleampaan suuntaan :). Pituutta ja latvaa voidaan sävyttää kevytsävytteellä tai vaikka pigmenttihoitoaineella :).

Kiitos! :) Eli on sittenkin mahdollista saada väriä pois muutenkin kuin kasvattamalla. Hyvä hyvä, minäpä lähden kyselemään tarkemmin asiaa sitten kampaamosta. En usko että olis ollutkaan kanttia lähteä kotona kokeilemaan.

Noh, nyt on tää pää ihan kamala :D

Punainen otti kiinni vain puoleenväliin saakka, alaosa musta :laugh: pakko kai se on lähteä huomenna hiusväriostoksille ja hakea vaan se musta :(

Vai saisko latvoja punaiseksi myös?

Ap, sä teit nyt kaikki mahdolliset virheet koskien värinpoistoa kotona, joten nyt mä rauhottuisin ja miettisin hetken seuraavaa liikettä. :D

Osta huomenna joku sävyte joka on samanvärinen latvan kanssa, eli musta.
Mene sitten kampaajalle, joka auttaa jatkamaan vaalennusprojektissa ja lopeta ihmeessä nyt se mustalla kestovärillä värjääminen, jotta edes joskus tulevaisuudessa saat sen mustan pois.

Yksi erittäin tärkeä sääntö mustaksi/tummanruskeaksi värjäävillä on se että väri aina vain tyvikasvuun, latvoihin ainoastaan kun se sävy on niin pahasti haalistunut että eroaa juuri värjätystä tyvestä.

[QUOTE="vieras";28612760]Ap, sä teit nyt kaikki mahdolliset virheet koskien värinpoistoa kotona, joten nyt mä rauhottuisin ja miettisin hetken seuraavaa liikettä. :D

Osta huomenna joku sävyte joka on samanvärinen latvan kanssa, eli musta.
Mene sitten kampaajalle, joka auttaa jatkamaan vaalennusprojektissa ja lopeta ihmeessä nyt se mustalla kestovärillä värjääminen, jotta edes joskus tulevaisuudessa saat sen mustan pois.

Yksi erittäin tärkeä sääntö mustaksi/tummanruskeaksi värjäävillä on se että väri aina vain tyvikasvuun, latvoihin ainoastaan kun se sävy on niin pahasti haalistunut että eroaa juuri värjätystä tyvestä.[/QUOTE]

ja mä olen AINA laittanut myös latvoihin hiusväriä, kun oon tyvikasvua värjännyt.

Eli mitäs nyt sit tekis? Musta on ihan ookoo kyllä, kunhan nyt ajattelin kokeilla punaista. Eli jos nyt vain jatkan mustalla värjäämistä ja joskus sitten mietin hommaa uudestaan, ihan kampaajalla :D

hahhahhhhaaaaaa.... Nyt mulla on päässä syvä mahonginruskea :laugh:

Jospa se tarttuis ees vähän ni tää vois jatkossa olla se mun väri sit. Paketissa ainakin oli, että mustanruskeaan ottais kiinni, sellaiset mulla varmaan oli noiden värjäysten jälkeen...

Ehkä oon tyhmä, tai sit tää toimii ja lopputulos on siedettävä ja pää huomenna ruvella :D

ja nyt on huushollista hiusvärit loppu :D ihan hyvä, etten saa päähäni jotain :whistle:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
hahhahhhhaaaaaa.... Nyt mulla on päässä syvä mahonginruskea :laugh:

Jospa se tarttuis ees vähän ni tää vois jatkossa olla se mun väri sit. Paketissa ainakin oli, että mustanruskeaan ottais kiinni, sellaiset mulla varmaan oli noiden värjäysten jälkeen...

Ehkä oon tyhmä, tai sit tää toimii ja lopputulos on siedettävä ja pää huomenna ruvella :D

ja nyt on huushollista hiusvärit loppu :D ihan hyvä, etten saa päähäni jotain :whistle:

NoooooooooOOOOoooooOOOOOOOuuuuUU!

Voi ei, siitä tulee ihan kamala. :O

Ota kuva lopputuloksesta ja laita tänne? :D

Laitan kuvan :D
Jos mulla on enää tän jälkeen hiuksia mistä laittaa :D
Saa nyt nähdä millainen tulee :D mut tuo punainen oli aivan järkyttävä, siis päänahasta 10cm oli aivan porkkanan värinen ja loput sellaista mustanruskeaa, jossain vähän punertavaa jne

Tuli ihan hyvä :) Aika lailla samanlainen mihin lykkäsin sen värinpoiston :D Pieni punainen vivahde, mut muuten todella tumman ruskeat :)

Oon ihan tyytyväinen, tästälähin ostan siispä syvää mahonginruskeaa. Ei enää mustaa :D

Eli kukaan tuttu tuskin edes huomaa, että oon hiuksia värjännyt :D Melkein mustat nää on vieläkin

Kas, kohtalotoveri.

Mulla oma hius on platinanvaalea, liki valkoinen. Kulmakarvat ja ripset mukaanlukien. Tumma sopii mulle värinä paremmin ihonvärin vuoksi, joten oon nyt reilun vuoden värjänny vaan aina juurikasvun uudelleen suklaanruskealla (joka näyttää mun karvoissa ihan mustalta..) sen jälkeen kun vedin koko pään värin yli.

Aloin sitten vaalentamaan. Näytän seepralta. Oranssilta seepralta. Pilkkuja siellä, raitoja täällä, muutama epämääräinen värien sekamelska tuolla. Hiukset näyttää siltä kuin olisin saanut vähintään salamaniskun suoraan turpajouhiin, eli ei kovin mairittelevalta. Sävyeroja olen korjannut värinaamioilla ja hiusten vaurioita erilaisilla poppakonsteilla jotta kuiva latva elpyisi entiselleen. Tällä hetkellä latvat on osittain vaaleat, niskahiukset kastanjanruskeat, muualta mukavan oranssi ja juurikasvu häikäisevämmän valkoinen mitä mainoksien Pepsodent-hymyt.

Kyllä se tästä. Askel eteen ja kaks taakse-tyyli on hyvässä kokeilussa mulla. En suosittele kuitenkaan kenellekään värinpoistoa koko päähän, vaan kannattaa kiltisti kävellä kampaajalle ja alkaa raidoilla asteittain vaalentamaan mustaa väriä pois. Maksaa enemmän, kestää kauemmin.. mutta tulos on aina parempi sekä hiusten että oman mielenterveyden kannalta :)

No mä ajattelin, että värjään nyt hetken tuolla ruskealla ja siirryn pikkuhiljaa vaaleampaan sävyyn, sen minkä hiuksiin ottaa kiinni.
Ehkä joskus sitten saan vaikka vaaleanruskean värin päähäni.

Ihan aavistuksen tuo värinpoisto oli vaalentanut tuota mustaa väriä, mut se oli lähinnä todella tumman ruskea, liki musta. Ei siis vaalea ollenkaan :(

Kas, kohtalotoveri.

Mulla oma hius on platinanvaalea, liki valkoinen. Kulmakarvat ja ripset mukaanlukien. Tumma sopii mulle värinä paremmin ihonvärin vuoksi, joten oon nyt reilun vuoden värjänny vaan aina juurikasvun uudelleen suklaanruskealla (joka näyttää mun karvoissa ihan mustalta..) sen jälkeen kun vedin koko pään värin yli.

Aloin sitten vaalentamaan. Näytän seepralta. Oranssilta seepralta. Pilkkuja siellä, raitoja täällä, muutama epämääräinen värien sekamelska tuolla. Hiukset näyttää siltä kuin olisin saanut vähintään salamaniskun suoraan turpajouhiin, eli ei kovin mairittelevalta. Sävyeroja olen korjannut värinaamioilla ja hiusten vaurioita erilaisilla poppakonsteilla jotta kuiva latva elpyisi entiselleen. Tällä hetkellä latvat on osittain vaaleat, niskahiukset kastanjanruskeat, muualta mukavan oranssi ja juurikasvu häikäisevämmän valkoinen mitä mainoksien Pepsodent-hymyt.

Kyllä se tästä. Askel eteen ja kaks taakse-tyyli on hyvässä kokeilussa mulla. En suosittele kuitenkaan kenellekään värinpoistoa koko päähän, vaan kannattaa kiltisti kävellä kampaajalle ja alkaa raidoilla asteittain vaalentamaan mustaa väriä pois. Maksaa enemmän, kestää kauemmin.. mutta tulos on aina parempi sekä hiusten että oman mielenterveyden kannalta :)

Ei värinpoistossa ole mitään vikaa, jos vaan viitsii hiukan lukea mitä se on ja mitä se tekee.

Yksinkertaisesti sanottuna, yksi värinpoisto ei riitä tekemään ruskeista, mustista, tummista hiuksista tasaisen vaaleita IKINÄ. Teho ei riitä ja hiuksen kunto tuskin kestää useampaa värinpoistoa. On puhdasta hölmöyttä luulla että laittamalla yhden värinpoiston saisi takaisin kauniin tasaisen vaalean sävyn.

Itse tein tummanruskeaan hiukseen värinpoiston, päälle vaaleanruskea sävyte. Sitten hoidin hiuksiani tehohoidoilla jonkin aikaa, laitoin toisen värinpoiston+ värin ja sain haluamani vaalean sävyn.

Lopputulos kaunis haluamani vaalennus, hiukset hyväkuntoiset vain sentin jouduin latvoista tasoittamaan. Ja kaikki pohjautuu itsetehtyyn kokopään värinpoistoon kotona.

Yhteistyössä