K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmäkkö;28612625:Mä olen kampaaja. En ole pahemmin noita kaupanvärejä käyttänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmäkkö;28612666:Nythän on muotia latvavärjäykset, joissa latvaa vaalennetaan ihan vaalennusaineella ja miedolla hapetteella. Tyvi jätetään tummemmaksi. Tällaisella tekniikalla moni liian tummahiuksinen on päässyt vaaleampaan suuntaan. Pituutta ja latvaa voidaan sävyttää kevytsävytteellä tai vaikka pigmenttihoitoaineella
.
hahhahhhhaaaaaa.... Nyt mulla on päässä syvä mahonginruskea
Jospa se tarttuis ees vähän ni tää vois jatkossa olla se mun väri sit. Paketissa ainakin oli, että mustanruskeaan ottais kiinni, sellaiset mulla varmaan oli noiden värjäysten jälkeen...
Ehkä oon tyhmä, tai sit tää toimii ja lopputulos on siedettävä ja pää huomenna ruvella
ja nyt on huushollista hiusvärit loppuihan hyvä, etten saa päähäni jotain
![]()
Kas, kohtalotoveri.
Mulla oma hius on platinanvaalea, liki valkoinen. Kulmakarvat ja ripset mukaanlukien. Tumma sopii mulle värinä paremmin ihonvärin vuoksi, joten oon nyt reilun vuoden värjänny vaan aina juurikasvun uudelleen suklaanruskealla (joka näyttää mun karvoissa ihan mustalta..) sen jälkeen kun vedin koko pään värin yli.
Aloin sitten vaalentamaan. Näytän seepralta. Oranssilta seepralta. Pilkkuja siellä, raitoja täällä, muutama epämääräinen värien sekamelska tuolla. Hiukset näyttää siltä kuin olisin saanut vähintään salamaniskun suoraan turpajouhiin, eli ei kovin mairittelevalta. Sävyeroja olen korjannut värinaamioilla ja hiusten vaurioita erilaisilla poppakonsteilla jotta kuiva latva elpyisi entiselleen. Tällä hetkellä latvat on osittain vaaleat, niskahiukset kastanjanruskeat, muualta mukavan oranssi ja juurikasvu häikäisevämmän valkoinen mitä mainoksien Pepsodent-hymyt.
Kyllä se tästä. Askel eteen ja kaks taakse-tyyli on hyvässä kokeilussa mulla. En suosittele kuitenkaan kenellekään värinpoistoa koko päähän, vaan kannattaa kiltisti kävellä kampaajalle ja alkaa raidoilla asteittain vaalentamaan mustaa väriä pois. Maksaa enemmän, kestää kauemmin.. mutta tulos on aina parempi sekä hiusten että oman mielenterveyden kannalta![]()