Värikäs pipså!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onpa rohkea nainen! Elää iloista elämää eikä välitä pikkuseikoista. Ihania vaatteita ja nättejä kuvia =)

Lymfahäiriö jonkinasteisena on aika yleistä ylipainoisilla, ylipaino on sen yleisin syy, sitten on myös diabetes ja syöpähoidot mitkä altistaa sille. Hoitoja ei oikein ole, jos se on kehittynyt pahaksi niin painonpudotuskaan ei auta. Tukisukat on tosi tukalat helteellä, eikä nekään kauheasti auta kun niitä pitäisi sitten pitää aina.

T. Paksujalkainen pitkien mekkojen käyttäjä

vierailija
Itse näe mitään ihanaa ja kaunista siinnä, että päästää itsensä noin sairaanloisen lihavaksi ja sitten hehkuttaa kuin on ihanaa olla lihava. En ymmärrä. Ei se laihduttaminen ole vaikeaa. Mutta jos ei halua... outoa!

vierailija
Itse näe mitään ihanaa ja kaunista siinnä, että päästää itsensä noin sai-raanloisen li-havaksi ja sitten hehkuttaa kuin on ihanaa olla li-hava. En ymmärrä. Ei se laihduttaminen ole vaikeaa. Mutta jos ei halua... outoa!

vierailija
Itse näe mitään ihanaa ja kaunista siinnä, että päästää itsensä noin sai-raanloisen li-havaksi ja sitten hehkuttaa kuin on ihanaa olla li-hava. En ymmärrä. Ei se laihduttaminen ole vaikeaa. Mutta jos ei halua... outoa!
Itseasiassa laihduttaminen on vaikeaa. Helpompaa on lihominen. Ja se on ihan faktaa.
Itselleni pisti silmään se, että ko. nainen hymyilee. Ihan silmillään. Toivottavasti hänen päivissään riittää iloa. Helppoa ei hänelläkään varmasti ole ollut, tietäen mm. kuinka häntä on parjattu aiemmin.

vierailija
Itseasiassa laihduttaminen on vaikeaa. Helpompaa on lihominen. Ja se on ihan faktaa.
Itselleni pisti silmään se, että ko. nainen hymyilee. Ihan silmillään. Toivottavasti hänen päivissään riittää iloa. Helppoa ei hänelläkään varmasti ole ollut, tietäen mm. kuinka häntä on parjattu aiemmin.
No lihoaminen tosiaan on helppoa, jopa hauskaa! Mutta ei se laihduttaminenkaan mitään raketti tiedettä ole. Luulisi olon olevan aika tukalaa tommosissa mitoissa, minkä luulisi jo motivoivan painonpudotukseen.

vierailija
No lihoaminen tosiaan on helppoa, jopa hauskaa! Mutta ei se laihduttaminenkaan mitään raketti tiedettä ole. Luulisi olon olevan aika tukalaa tommosissa mitoissa, minkä luulisi jo motivoivan painonpudotukseen.
Varmasti hänelläkin on omat tuskaiset päivänsä itsessään. Mutta painonpudotuksen motivaatio lähtee ihmisestä itsestään, hänen omasta halustaan, eikä suinkaan meidän muiden sanomisten ja haluamisten ja komentamisten kautta. Ohjeistuksista puhumattakaan.
Elämäntaparemontti on pitkällinen, koko loppuelämän kestävä muutos. Laihduttaminen yleensä on vain muutaman kilon karistaminen. Voisin olettaa, että hän on saanut kuulla painonpudotuksen tarpeesta todella monelta taholta, luultavasti lääkäriäkin myöten, mutta lopullisen päätöksen ja halun hän tekee itse.

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Pääsisi halutessaan ilman muuta lihavuusleikkaukseen. Minä en päässyt vaikka pyysin itse, kävin ne enedieettijaksot sun muut. Mutta koska sairastan masennusta niin ei onnistu. Jos olisi rahaa, menisin yksityiselle. Ja kyllä, olen katlera kun en päässyt, vaikka sellaisia jotka eivät halua leikkaukseen, yritetään siihen saada suostumaan, ja sitten jotkut leikataan jopa toiseen kertaan kun ovat ensimmäisen kerran jälkeen lihoneet uudestaan.

Mutta minua ei todellisuudessa leikata sen takia, että olen eläkkeellä enkä tule koskaan olemaan enää työkuntoinen. En ole tuottava yhteiskunnalle, minuun ei kannata satsata. Lääkärit eivät tietenkään myönnä että se on se oikea syy, mutta jopa sosiaalityöntekijäystäväni myönsi että niin, kyllähän se totta on, vaikka ei sitä ääneen sanota.

Yhteistyössä