värianalyysi

• Viestiketjun aloittaja hepokatti
  • Ensimmäinen viesti
hepokatti
Onko kenellekään kokemusta värianalyysistä? haluisin mennä analyysiin, mut on kallis. Meikata haluaisin, reiäit korviin, kulmakarvat nypityttää. Jotenkin en saa itsestäni mitään irti. Pelkäään ettei edellä mainitut asiat sovi minulle. mitä teen. Uusi kampauskin olisi mukava saada.

hetti
Minä olen ollut värianalyysissa ja kyllä sen jälkeen silmät avautuivat. Olen talvi ja esim.huomaan kyinka paljon paremmin mulle sopivat hopea kuin kulta. Musta se analyysi ei ollut aikonaan kallis, vaan se värikartan hankkiminen. Suosittelen. Mulle kyllä sopivat paremmin kylmät ja voimakkaat värit

En ole värianalyysissä käynyt mutta kampaajaksi opiskelleena siitä jotain tiedän. Tilaa aika kampaajalle siellä voit sitten kysellä millaiset hiukset sinulle sopisi ja leikkauttaa ne.Kampaajat voivat myös nyppiä kulmasi. Se piristää kummasti katsetta. Itse en voi olla enää jos kulmani rehottavat. Kampaaja osaa myös suositella sinulle sopivaa hiusväriä. Älä ujostele etteikö kyseiset asiat sinullekkin sopisi. Koita suhtautua asiaan että hiuksetkin on kasvava luonnonvara, eli jos et pidä mallista niin kasvaahan tuo takaisin. Ja väriäkin voi nykyään muuttaa helposti. Ei muuta kuin piristymään ja itseäsi hemmottelemaan!!!

Yhteistyössä