Välkkyykö kellään sydämen syke näkökentässä??

  • Viestiketjun aloittaja "silmä"
  • Ensimmäinen viesti
"silmä"
Oon raskaana, rv28. Tuo syke alkoi näkyä ensin pahoinvoinnin aikana, sit liikunnassa ja nyt ihan tavallisessa elämässäkin :( ja mua todella haittaa mikä ihme se on. Lääkärissä olen käynyt, verenpaine ja labrat ok eli ei raskausmyrkytystä. Se syke näkyy vaan jos kattoo tiettyyn suuntaan ja näkyi ensin toisessa ja nyt molemmissa silmissä.

Olisko kellään ollut vastaavaa? Enempiä tutkimuksia eivät mulle aikoneet tehdä kun joskus aiemmin oksentaessa on näkynyt myös.
 
"silmä"
Niin mäkin luulin, mut nyt kun on mitannu neuvolassa ja satunnaisesti muualla niin paineet on aina <120/65 eli tosi hyvät. Kerran oli 145/65, mut olinkin just syönyt mahan täyteen, juonu teetä ja suunnilleen juossu mittauspisteelle :). Pitäiskö mun hankkia kotiin verenpainemittari? Alan kohta miettiä vaikka mitä muita kamalia syitä tälle välkkeelle :/..
 
Silmissäsykkii
Kyse saattaa olla silmä migreeni. Netissä oli suomi24 palstalla samasta aiheesta keskustelu, ja siellä sanottiin että vois johtua silmä migreenistä. Aloittajalla myös näkäkentässä väreilyä sydämensykkeen tahtiin. Mulla on ollut jo kolme vuotta värinää näkökentässä sydämensykkeen tahtiin, alkoi raskausaikana, eikä ole lähtenyt pois :/.
 

Yhteistyössä