Olen 2 pienen lapsen äiti. Parisuhde on ollut olematon jo kauan, mies vaan istuu aina tietokoneella ja on aina pahalla päällä!!! Ja sen mielestä mä teen kaiken aina väärin. Mistään en saisi koskaan puhua sille, se suuttuu heti tai ei vastaa mitään mikä raivostuttaa mua! Sanoin juuri tänä iltana sille etten rakasta sitä enää, sillä siltä musta tuntuu! Eikä sekään rakasta mua, koska ei ole vastannut koskaan kysymyksiini siihen rakastaako mua, ollut vaan hiljaa.
En tiedä mitä tekisin!!! Me asutaan talossa mikä on yhteisomistuksessa, ja talo ei ole myyntikunnossa vielä aikoihin. Oon ollut jo kauan tosi masentunut koska ei näy ulospääsyä tästä tilanteesta...Haluaisin takaisin oman elämäni ja muuttaa omaan asuntoon lasten kanssa, mutta olen umpikujassa koska taloa ei voi myydä enkä edes tiedä mihin menisin... Voiskohan joku neuvoa??? :'(
En tiedä mitä tekisin!!! Me asutaan talossa mikä on yhteisomistuksessa, ja talo ei ole myyntikunnossa vielä aikoihin. Oon ollut jo kauan tosi masentunut koska ei näy ulospääsyä tästä tilanteesta...Haluaisin takaisin oman elämäni ja muuttaa omaan asuntoon lasten kanssa, mutta olen umpikujassa koska taloa ei voi myydä enkä edes tiedä mihin menisin... Voiskohan joku neuvoa??? :'(