Välinpitämätön mies

Olen 2 pienen lapsen äiti. Parisuhde on ollut olematon jo kauan, mies vaan istuu aina tietokoneella ja on aina pahalla päällä!!! Ja sen mielestä mä teen kaiken aina väärin. Mistään en saisi koskaan puhua sille, se suuttuu heti tai ei vastaa mitään mikä raivostuttaa mua! Sanoin juuri tänä iltana sille etten rakasta sitä enää, sillä siltä musta tuntuu! Eikä sekään rakasta mua, koska ei ole vastannut koskaan kysymyksiini siihen rakastaako mua, ollut vaan hiljaa.
En tiedä mitä tekisin!!! Me asutaan talossa mikä on yhteisomistuksessa, ja talo ei ole myyntikunnossa vielä aikoihin. Oon ollut jo kauan tosi masentunut koska ei näy ulospääsyä tästä tilanteesta...Haluaisin takaisin oman elämäni ja muuttaa omaan asuntoon lasten kanssa, mutta olen umpikujassa koska taloa ei voi myydä enkä edes tiedä mihin menisin... Voiskohan joku neuvoa??? :'(

Joskus aikoinaan ennen äidiksi tuloa kuulin viisauden "pienten lasten vanhemmilla ei saisi olla lupa erota".. saattoi tuntua kaukaiselta silloin.
Itsekkin olen huomannut ettei tämä ole niin helppoa, omistautua lapselle,
tehdä työtä ja ottaa parisuhde huomioon..
Tämä voi juuri nyt tuntua huonnolta neuvolta.. mutta mitäpä jos vielä sinnittelisit... Mieti miksi rakastuit, miten pärjäisit ilman miestäsi arjessa, onko hänestä kuitenkin enemmän apua kuin haittaa arjen pyörityksessä...
Sinun kannattaa hoitaa ensin itsesi kuntoon, ota aikaa itsellesi..niin juu,
tuo on huono neuvo..itse en osaa sitä alkuunkaan... Joten meille molemmille, opetellaan olemaan itsekkäitä järkevällä tavalla, rakastetaan lapsiamme ja hoidetaan puutarhaa...Meillä on mahdollisuus valita mihin suuntaan elämässä menemme, älä luovuta vielä.
Kyllä se rakkaus siellä jossain on, vaikkei juuri nyt siltä tunnu.

Olen tullut siihen tulokseen että tietokone on oikea helvetin kätyri. Se tappaa parisuhteen (paitsi tietenkin kohtuullinen käyttö on suotavaa,kuten esim. kaksplussan sivuilla asiatiedon vaihtaminen ;) ). Minun kamppani jaksaa istua koneella TODELLA pitkiä aikoja, ja on myöskin kiukkuinen kuin ampiainen jos erehdyn koittaa keskustelua hänen kanssaan. Aika ajoin, kun saan mitan täyteen, tulee sellainen tunteenpurkaus että mies pariksi päiväksi havahtuu ja saa itsensä kammettua irti tietokonetuolista. Uskon ihan täysin siihen että toiset voivat tulla riippuvaisiksi tästä ystävästämme Helvetin kätyristä. Meidän miehet on yksiä niistä..

Yhteistyössä