Välillä näin päin!

• Viestiketjun aloittaja hello
  • Ensimmäinen viesti
hello
Täällä vaan saa lukee ihmisten ja parisuhteen ongelmista, niin entäs jos laitetaankin tähän pinoon niitä mukavia ja ihania asioita esim. puolisosta tai mikä on piristäny päivää jne.. Paljon on täälläkin parisuhteita joissa menee hyvin, mut harvemmin niistä puhutaan!

Mun ihana mies lähti yks päivä poimii meille puolukoita talveksi. Ei ole mikään marjaihminen mut ajatteli tehdä hyvän työn kun vaimo (minä) viimeisillään raskaana! Oli ihana kun tuli takaisin silmät loistaen täyden puolukkaämpärin kanssa! =)

NuoTTi
:D Voi.. hihii.. ihanaa.. Hmm.. no musta on ihanaa kun mun aviopuoliso tekee usein ruan ja kattaa pöydän., keittää kahvin, tai vaan pitää hyvänä ilman että erikseen täytyy pyytää. Kaikkia arkipäivän pieniä asioita. Joskus pelkkä hymy kiireisenä päivänä piristää. Mun mielestä ihmisten pitäs nauttia elämän pienimmistäkin iloista! Niistähän koko elämä koostuu.. pikkuruisista asioista.. Eikö? :heart:

:hug: Kaikille..

Onnekas isolla oolla
Niinpä, miksemme välillä kertoisi mitkä asiat on hyvin =)

Mulla on sellainen mies, joka huomioi mua ihanasti. Ei osta kukkia eikä lahjoja, mutta joka päivä kertoo kuinka mua rakastaa, me nauretaan yhdessä ja tunnemme todella välittävämme toisistamme. Näen hänen katseestaan, että hän rakastaa mua todella. Tuntuu hyvälle =)
Joka ikinen aamu ja ilta ollaan ihan kiinni toisissamme ennen nukahtamista / heräämistä. =)

Yhteistyössä