vierailija
Olen jo yli 30-vuotias ja edelleen omat lapsena saadut traumat varjostaa elämää. Jotenkin nyt tuli se piste, että päätin katkaista välit vanhempiini. Asia alkoi näinkin typerästä asiasta, kuin olen siis useamman kerran sanonut äidilleni, että älä osta lapselleni sieltä Temusta mitään, kun emme niitä tuotteita kaiken varalta käytä, kun niissä voi olla ties mitä myrkkyjä. No, taas oli ostettu sieltä pikkuhousua ym. Laitoin uutislinkin, missä oli juttua laboratorioissa testatuista leluista ym. Missä ollut myrkkyjä. Tämän jälkeen alkoi kiukkuiset viestit sieltä suunnalta. Jotenkin paloi pinna nyt ja annoin kaiken tulla mikä mulla vituttaa heissä. Olen yrittänyt unohtaa ja sietää, mutta ei. Nyt minä kuulemma ylireagoin lapsuuden kokemuksia, kun kirjoitin pitkän viestin niistä. Nämä asiat aina tuolla takaraivossa, niistä käynyt puhumassa ammattilaisille myös. Olen lapsena joutunut alituiseen katsomaan ja kuuntelemaan vanhempieni panemisia, ihan tietoisesti keskellä kirkasta päivää tehty sitä. Esimerkkinä. Näin, kun vessassa isäni nuoli äitiäni alapäästä, reagoin siihen sanomalla homo, jonka jälkeen isäni tuli, löi minua ja tämän jälkeen menivät takaisin puuhiin. Isäni on siis aina ollut minua kohtaan paska, alistanut henkisesti ja fyysisesti, on lyöty päähän, on haukuttu ikäni tyhmäksi, aasiksi ja läskiksi. Myös aikuisiällä tätä panohommaa harrastettu mm. Minun ja puolisoni häissä alkoivat naimaan juhlapaikalla yöllä seinän toisella puolella, juoksin ulos vihaisena, kaaduin ja sain jalkaani poikkimurtuman, sen jälkeen jalka operoitu yht. Neljä kertaa, kun tullut virheasentoa ym. Kärsin siis edelleen näinkin heidän tekemisistään. Minä olen se joka ylireagoin, on hyvääkin kuulemma ollut minulla. Sanoin, että vaikka joskus hyvää, sillä ei ole tosiasiassa mitään merkitystä, kun paskaa ollut niin paljon. Voi olla sekava teksti, mutta pääasiana, että kun tuli tuo vittuilu tästä mitättömästä tavara asiasta, niin yhtä äkkiä kaikki, aivan kaikki paska, mitä olen saanut kokea, tulvii mieleeni. Nyt ajattelin, että ei helvetti, mitä moni muu olisi tehnyt ajat sitten, katkaissut välit aikoja sitten!!! Ehkä minun on todellakin parempi ilman niitä. Kuvottavia otuksia. Surettaa lapseni puolesta, ei ole sitten mummoa ja ukkia.