väkivallasta toistenpäin

onko täällä muita jotka saattaa lyödä omaa miestä?eilen tuli tappelu ja eka kerran pitkän ajan jälkeen löin lasten nähden miestä.kauhea sotahan siitä tuli ja tiedän et ei ole oikein lyödä toista mutta oli niin nurkkaan ajettu olo.ei omaa rauhaa hetken vertaa,taas samat ongelmat edessä kun mies on niin paljon töissä eikä parisuhteelle jää aikaa.lapsia en saa hoitoon kun pyydän ja kaikki asiat pitää tehdä yksin.kylässä ei käy kukaan ja kylä paikkoja ei ole kuin minun vanhemmat.tuntuu et kun pyydän hoitoapua niin se on synti ja pitää äkkiä kaupasta joutua lapsia hakemaan.mutta eihän ihminen jaksa jos ei ole aikaa itselle tai parisuhteelle.meillä oli jo viime kesänä sama ongelma ja nyt se tulee taas.vai olenko jotenkin itsekäs kun näitä haluan enkä jaksa olla lasten kanssa 24h/7pv viikko?

Althaea
Et ole itsekäs. Minäkin varmaan reagoisin jotenkin tuohon tapaan tuollaisessa tilanteessa.

Tulee mieleen, että onko paikkakunnallasi saatavilla kunnallista lasten/kodinhoitoapua? Ota nopeasti selvää ennen kuin hajoat ihan täysin. Sinulle voisi tehdä hyvää saada lapset hoitoon jonnekin vaikka päiväksi pariksi, jotta voisit lähteä käymään jossain rentoutumassa ihan itseksesi.

Tai vaihtoehtoisesti, lähde joku viikonloppu (siis silloin kun miehesi on kotona) käymään jossain, ihan missä haluat, ja jätä lapset miehelle. Miehesi on ihan yhtä lailla lasten vanhempi kuin sinäkin. :flower:

Muista, että miehesi tekee ehkä 8-tuntista työpäivää - sinä teet 24-tuntista.

sivusta seurannut
niinpä niin akanpieksiäthän pitäisi hirttää killuttimistaan vaikka siippa olisi motkottanut ensin kymmenenvuotta ts.henkistä väkivaltaa ja ukko kerran sitten niittaa kun mittari menee punaiselle mieshän on väkivaltainen. vaimo pakkaa kamat ja lapset mies joutuu vielä maksamaan elatusmaksut vaikka pirttihirmulla on jo uusi varakas ukko kierroksessa :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 11:40 sivusta seurannut kirjoitti:
niinpä niin akanpieksiäthän pitäisi hirttää killuttimistaan vaikka siippa olisi motkottanut ensin kymmenenvuotta ts.henkistä väkivaltaa ja ukko kerran sitten niittaa kun mittari menee punaiselle mieshän on väkivaltainen. vaimo pakkaa kamat ja lapset mies joutuu vielä maksamaan elatusmaksut vaikka pirttihirmulla on jo uusi varakas ukko kierroksessa :ashamed:
meillä ei kyllä mies ole koskenut minuun kertaakaan onneksi vaikka häntä lyönyt olen :ashamed:

mies
Kiitä luojaasi että sinulla on niin pitkämielinen mies ettei anna samalla mitalla takaisin. Sinun kannattaisi ehdottomasti harkita terapiaa väkivaltaisten taipumustesi vuoksi. Muuten on jossain vaiheessa vaara että purat turhautumiasi lapsiisi väkivaltaisesti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 14:32 mies kirjoitti:
Kiitä luojaasi että sinulla on niin pitkämielinen mies ettei anna samalla mitalla takaisin. Sinun kannattaisi ehdottomasti harkita terapiaa väkivaltaisten taipumustesi vuoksi. Muuten on jossain vaiheessa vaara että purat turhautumiasi lapsiisi väkivaltaisesti.
sori mut en niin väkivaltanen ole et lapsiin kosken ja ukkoonkin silloin kun hän ahdistaa ns.nurkkaan eikä anna olla rauhassa vaikka minä selvällä suomen kielellä asian ilmaisen että pinna alkaa olemaan kireällä anna minä olen rauhassa.eikö silloin pitäisi kunnioittaa toista ja antaa se rauha?

alabama
Minä olen 2 kertaa mätkässyt kun meni hermot.Sen jälkeen hävetti ja itketti.Tosin mies oli sitä ennen tönännyt minut aika kovakouraisesti pois. :/
En halua enää ikinä satuttaa häntä,sillä hän ei varsinaisesti lyönyt ole kertaakaan.

harmailija
Niin, onhan tuota täälläkin liikkellä. Sitä häpeän määrää. \|O :ashamed:
Onneks oon nyt päässyt tuostakin jo eroon. Toistaseks ainakin. Viime kerrasta on siis pitkä aika. Kerran on mieskin mua läppäissyt, mutta se oli ihan oikein koska läppäisin itse eka kovempaa. :ashamed:
Ei ketään tulis "tarvita" satuttaa. :ashamed:

Mä myös revin ja mätkin miestä, kun oikein suutun. Mua niin raivostuttaa se passiivinen makaaminen. Olen aina ensin varoittanut, että kohta hermostun. Tiedän, ettei se silti oikeuta käymään kiinni, mutta en osaa muuta toimintaa... :ashamed:

Mulla on muuten sellainen historia, että kaksi edellistä miesystävääni mätki mu turpaan oikein urakalla. Kai mulla niistä on jäänyt tuollainen huono mallia ratkaista ongelmatilanteita :ashamed: :ashamed:

Mä oon vaan niin täynnä tätä tilannetta. Olen oppinut todella hyvin hillitsemään itseni, mutta kuinka tilanteesta voi päästä eroon, nöyrtymättä aivan totaalisesti? Mies on todella ilkeä riitatilanteissa.

Yhteistyössä