Vähän tylsä lenkki

Kävelin sellaisen 45min reipasta vauhtia vaunuillen, ihan mukava ja piristävä lenkki oli. Alkoi vaan tylsistyttämään yksin. :/
Tyytyväinen kyllä olen, kun pakotin itseni ulos vaikka tuuleekin kovaa. Päätin lenkkeillä joka kerta erilaista reittiä, täällä kun noita mukavia kävelyteitä riittää. :xmas:
 
Mul oli kans tylsä lenkki tai oikeestaan ihan paska..

1) satoi vettä

2)oli yksinäistä

3)oli ihan sairaan LIUKASTA..

4)Poika oli pikkusen erimieltä rattaissa istumisesta (yleensä viihtyy).

5) ja sellanen hirveen iso haukkuva rakki pelästytti mut melkein kuoliaaksi kun hyökkäs mulle pihasta haukkumaan



niih..Että kyllä mä tyydyn niihin iltalenkkeihin ilman lapsia ja kaverin kanssa!! :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Onko sinulla musiikkia mukana? =) Minulla on erilaisiin lenkkipäiviin erilaista musiikkia, se piristää kovasti, vaikka koskaan ei kyllä yksinolo ehdi minua tylsistyttää :ashamed:
No ei kyllä ole, en omista mitään poppikonetta. :D Varmaankin voisin lainata pojilta, jos suostuvat sellaiseen laittamaan muutakin kuin metallimusaa. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä meen myös aina erireittiä. Vaihtelu virkistää. B) Ja juu, yksin käveleminen on aika puuduttavaa. Tai yksin ja yksin, sanotaanko että ilman älyllistä juttuseuraa. :whistle:
Juuh :D tyttö oli hereillä melkein koko lenkin ja höpöttelin sitten hänelle, ai kun tunsinkin itseni viisaaksi. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No ei kyllä ole, en omista mitään poppikonetta. :D Varmaankin voisin lainata pojilta, jos suostuvat sellaiseen laittamaan muutakin kuin metallimusaa. :xmas:
Hommaa oma iPod tai pyydä poikia tekemään sinulle omat musiikkikansiot omaansa, jos niissä on tilaa, =)
 
Hörö
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä meen myös aina erireittiä. Vaihtelu virkistää. B) Ja juu, yksin käveleminen on aika puuduttavaa. Tai yksin ja yksin, sanotaanko että ilman älyllistä juttuseuraa. :whistle:
Mitä! Eikö lapsesi ole nero? :)

Minä käyn pitkiä filosofisia keskusteluja oman einsteinini kanssa aiheista "kakka" "kukka" "koija-hau" ja "äiti" :LOL:
 
Hei ens kerralla vaunulenkillä tee semmosia huvittavan näkösiä jumppaliikkeitä välillä ja kato vastaantulijoitten ilmeitä ja reaktioita :D Tai sitte ku joku kulkee ohi niin parkase vähän niinku vauvaa imitoiden ja kato säikähtääkö :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja salmo:
Hei ens kerralla vaunulenkillä tee semmosia huvittavan näkösiä jumppaliikkeitä välillä ja kato vastaantulijoitten ilmeitä ja reaktioita :D Tai sitte ku joku kulkee ohi niin parkase vähän niinku vauvaa imitoiden ja kato säikähtääkö :kieh:
:D Ehkä jätän väliin kuitenkin, tai mistäs sen tietää jos vaikka huomenna onkin ihan megatylsää. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No ei kyllä ole, en omista mitään poppikonetta. :D Varmaankin voisin lainata pojilta, jos suostuvat sellaiseen laittamaan muutakin kuin metallimusaa. :xmas:
Hommaa oma iPod tai pyydä poikia tekemään sinulle omat musiikkikansiot omaansa, jos niissä on tilaa, =)
Pitänee harkita oman soittimen ostoa, ei nuo taida suostua moiseen hulluuteen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hörö:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä meen myös aina erireittiä. Vaihtelu virkistää. B) Ja juu, yksin käveleminen on aika puuduttavaa. Tai yksin ja yksin, sanotaanko että ilman älyllistä juttuseuraa. :whistle:
Mitä! Eikö lapsesi ole nero? :)

Minä käyn pitkiä filosofisia keskusteluja oman einsteinini kanssa aiheista "kakka" "kukka" "koija-hau" ja "äiti" :LOL:
:D
 

Yhteistyössä