Vähän säälittää nuo äidit jotka miettivät toisten äitien pukeutumista ja ulkonäköä

• Viestiketjun aloittaja Vieras harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Vieras harmaana
Tai ei itse asiassa säälitä, koska sääli on sairautta :D ,kummastuttaa vaan. Meitä mahtuu tähän maailmaan niin paljon. Toiset tykkäävät laittautua ja toiset ottaa rennommin. Miksi se muiden ihmisten ulkonäkö kiinnostaa niin paljon?

En kiinnitä kaupassa huomiota siihen miten joku on pukeutunut. En edes huomaa jos joku tuttu on lihonnut. :D Minulla on muitakin ajattelemisen aiheita kuin se kulkeeko naapurin Pirkko talvella piikkikoroissa vai milloin lapsen kummin kaima Maija on viimeksi pessyt tukkansa.

Miksi ne Muut on niin kiinnostavia? Pönkittääkö Pirkko ja Maija itsetuntojaan sillä että katsovat toisiaan ja toistensa vaatteita kieroon?. Miksi Maijaa ja Pirkkoa kiinnostaa mitä Maija/Pirkon aviomiehet asiasta ajattelevat? Entä lapset? Koska Maija/Pirkko pukeutuvat erilailla ovat he varmasti parempia/huonompia vanhempiakin?

Puutuuko minulta jokin naisgeeni, kun en ymmärrä tällaista ulkonäkörasismia puoleen tai toiseen?

Myöntääkö joku muukin että on omalla tavallaan "säälittävä" koska ei voi ymmärtää tällaista vertailua ja luokittelua pukeutumisen ja ulkonäön suhteen. ;)

Niin, voihan sitä yrittää keksiä itselleen enemmän tekemistä, jottei kiinnittäisi pikkuseikkoihin kaiken huomion. TJT :snotty:

vieras
Minä lähinnä säälin vaatteista vain niitä, jotka pelkistä ulkonäöllisistä syistä ulkoilevat lasten kanssa epäkäytännöllisissä vaatteissa ja tärisevät kylmästä, kun ei voi laittaa kunnon ulkoilupukua imagon vuoksi. Jos taas likaiset haisevat vaatteet kiinnittävät huomion.

perkele
Mun työkaverini on juuri tälläinen aasi jolla muuta elämää ei ole kuin toisten ihmisten arvostelu ja heidän perheistään paskan jauhaminen.
En sääli tuota harakkaa, tarpeeksi on pahoittanut mm. koulunkin pihalla ollessaan jutuillaan pienten lastenkin mieliä, jos kantti kestäisi niin tirvaisisin turpaan.
Joskus siis voi toistenkin arvostelu mennä liian pitkälle..

Pölö
Kyllä katselen muiden pukeutumista ja tyyliä...saan hyviä vinkkejä leikkauksista ja yhdistelmistä. Niitä käytän sitten mallistojen tekemisessä. Sääli vaan ihan estottomasti...

Pölö
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölö:
Kyllä katselen muiden pukeutumista ja tyyliä...saan hyviä vinkkejä leikkauksista ja yhdistelmistä. Niitä käytän sitten mallistojen tekemisessä. ihan estottomasti...
Eiks toi oo jo plagiointia
Ei ole...jos teen aivan samanlaisen niin se on ...voin ihastua taskuun tai leikkaukseen, kaulukseen yms. mutta tuote voi olla täysin eri kun sen teen.

Muakin lähinnä huvittaa,et joillain on niin paljon aikaa tai mielenkiintoa miettiä toisten pukeutumista/meikkaamista tms..
Mä haluun itse pukeutua kivasti..pitää itestäni huolta ja laittautua jos jossain muualla kuin kaupassa tai leikkikentällä tms käyn..
Itseään ei jaksa kiinnostaa miten kukakin pukeutuu roskia viemään tai kauppaan..
Mutta tiedänpä eräitä ihmisiä joiden mielestä sitä roskapussiakaan ei saisi viedä ilman et eka vedetään pakkelit naamaan:D

Yhteistyössä